Nerf Dart Tag gry

Zamiast zawodników znaczników ręcznie, & quot ; Tag & quot ; gracze mogą urozmaicić grę , angażując się w Nerf Dart Tag . Nosząc kamizelkę i & quot; Vision Gear quot; chronić oczy , gracze nosić& quot; Blaster & quot; zabawka pistolet trzyma się do 10 ” Tagger Micro Rzutki & quot ; i uruchomienie rzutkami przeciwników . Uczestnicy w wieku 8 i się można umieścić inny spin na & quot; Tag & quot ; , grając różne jeden-na- jednego i zespół gry Nerf Dart Tag . Ciało Snatcher

na sobie kamizelkę do tyłu , jeden & quot; ciała Snatcher & quot; prowadzi działalność & quot; ofiarami & quot ; w tej grze dart tag team . Non & quot; Porywacze & quot; Masz 15 sekund, aby uruchomić z & quot; Snatcher & quot ; przed & quot ; Snatcher & quot; jest dla nich. Kiedy nie- & quot; Porywacze & quot; oznaczyć & quot; Snatcher , & quot ; & quot ; Snatcher & quot; liczy głos przez 15 sekund, jest zatrzymany w tym czasie. Jeśli & quot ; Snatcher & quot; Tagi non & quot; Porywacze , & quot ; non & quot; Porywacze & quot; się & quot;uszkodzony & quot; i , jak & quot; Snatcher , & quot ; włącz kamizelki tyłu w procesie zamrażania i przez 15 sekund, gdy znakowany . Ostatnio non & quot; uszkodzony & quot; Odtwarzacz pozostały staje & Quot ;Super Ciała Snatcher & quot; i rozpoczyna realizację wszystkich innych graczy
Capture the Flag

W tej wersji tag dart z & quot; . Capture the Flag , & quot ; dwie drużyny starają kradzież flagi opozycji i dostosowanie się do ich bazy . Gra rozpoczyna się po ustawia każda drużyna się flagę na jego bazę. Tagged gracze – czy trzyma flagę lub nie – muszą zatrzymać i wrócić do swojej bazy , wznowienie gry po przeliczeniu na głos przez 20 sekund . Jeśligracz spadnie flagę opozycji do ziemi ,opozycja może spróbować powrotu flagę do bazy głównej . Pierwszy zespół wnieść flagę opozycji do jego zwycięstwa bazę.
Niehonorowe

noszenie kamizelki , ale nie przy sobie broń , jeden służy jako odtwarzacz Quot ;Królik & quot; dart tag w tej grze i ma jedną minutę, aby uciekać i ukrywać się przed innymi graczami zaczynają ją realizuje . Jeśli gracze tag & quot;Królik & quot; raz – a jednak wiele tagów gracze uzgodnić , & quot ; Królik & quot; zamarza ; W tym momencie wszyscy gracze zamarznąć i & quot; Królik & quot; przełącza się miejscami z każdym odtwarzaczem jej wyboru . Gra zostanie wznowione z nowym & quot; . Królik & quot;
Double Duty

Odtwarzacze preload broń i rozpocząć grę jeden – na-jeden z ich plecami do siebie . Po przejściu 10 kroków i liczenie każdego kroku głośno , gracze zawrócić . Stojąc w miejscu , gracze rozpocząć swoje rzutki na siebie . Gdy gracze mają żadnych tagów dart lewo ,gracz lądowania najwięcej znaczników na jego przeciwnika wygrywa .
I Immobilizer Zbiory Zbiory

tego dart tag gry jeden-na – jednego , odtwarzacze spróbować utrzymać stosowanie obu rękami podczas walki . Po wstępne ładowanie ich broni, gracze mają na rzutki z przodu barku kolorowych obszarów ich przeciwnika. Jeśli gracze lądowania dart w obszar docelowy swojego przeciwnika ,przeciwnik traci zastosowanie tego ramienia i może korzystać tylko jej drugą rękę , aby załadować lub uruchomić jej pistolet . Wygrywa gracz unieruchomienie zarówno broni przeciwnika
Tarcza Breaker

& quot ; .Mark & ​​quot; zależy od jego tarcze chronić go w tej grze dart tag team . Jeden zawodnik z każdej drużyny nosi jego kamizelkę tyłu i służy jako & quot; The Mark , & quot ; , podczas gdy jego koledzy z drużyny działają jak tarcze , biorąc znaczniki przeznaczone dla niego. Natomiast tarcze mogą podjąć wiele tagów dla & quot; znaku , & quot ; muszą zamrażać i głośno liczyć 15 sekund przed ponownym ruchu . Gra kończy się , gdy & quot;Mark & ​​quot; dostanie z jednym znacznikiem .
umiejętności Strzał

gracze starają zabicie najwyższą liczbę punktów w tym dart tag gry jeden na jednego . Po wstępne ładowanie ich broni, gracze mają na rzutkami numerowanych miejsc na kamizelki swojego przeciwnika . Jeśli gracze wylądować kropki w obszarach nieobjętych ponumerowane , rzutki pozostają na ich przeciwnika i liczą się jako zero punktów . Gracze mogą używać ponownie rzutki , które nie lądują na kamizelki . Gra kończy się, gdy gracze lądować wszystkie strzałki na kamizelce ich przeciwnika . Odtwarzacz zabicie jak najwięcej punktów wygrywa .

Dodaj komentarz