Przewodnik dla Blue Magic Final Fantasy V

Super Nintendo cRPG ” Final Fantasy V ” wyposażony w system pracy , który umożliwia grę w czterech znaków nauczyć się różnych umiejętności w gestii gracza. Jedna z tych klas pracy jest Niebieski Mag, który jestspecjalnym typem kreatora , który uczy zaklęć z wrogami i może rzucać te zaklęcia raz nauczyli ; czary z wrogów celowe są dalej łącznie Blue Magic . Każda postać może byćNiebieski Mag, a raz gracze mają niebieską Maga w ich stronę , mogą polować na wroga , który daje niebieskich maga umiejętności , które chcą skorzystać z tej gry. Nauka Blue Magic

Aby uzyskaćBlue Magic pisze od wroga , że wróg musi zadać powiedział zaklęcie na Blue Mage . To wtedy powodowaćNiebieski Mag nauczyć się zaklęcia . Podczas uzyskiwania czary ataku jest po prostu kwestia oczekiwania naich wrogiem głosy, inne rodzaje zaklęć wymaga dodatkowych czynności . Na przykład ,wróg nie będzie normalnie oddanych partii gojące wiatr na swojej imprezie . Gracz musi najpierw rzucić zmylić przeciwnika, abynie dostrzec przyjaciel czy wróg . Alternatywnie , za pomocą znaku z klasy umiejętności Beastmaster Kontrola pracy rzucić na wroga pozwala graczowi , aby wróg wykorzystać swoje umiejętności przeciwko jego woli .
Atak Czary

z 30 niebieski zaklęć w ” Final Fantasy V ” 26 są czary ataku . Te czary ataku uruchomić gama możliwych skutków . Niektóre są czary żywiołów , tak jak w przypadku ataku Aero pierwiastkowy wiatru ogień palić lub oparte Ray i może zająć dodatkowe uszkodzenia wrogów z słabości do określonego elementu . Wybierz zaklęcia wpływają tylko wrogów na określonym poziomie . Na przykład , Poziom 3 Flare rzuca flary atak na każdego przeciwnika poziomie trudności 3 lub wielokrotności 3 . Inne czary nie zabierają zdrowia przeciwnika , lecz wpływa na stan wroga , takich jak Flash, który zadaje Status ślepy na wrogów . Imperium Wsparcie czary

większość czarów Blue magic damage – zadając są czary , cztery z nich są faktycznie wykorzystywane do wspierania czarów leczyć lub inaczej pozytywnie wpływa na stan rzucającego lub innych członków partii . Trzy z nich wpływa na punkty życia , lub HP : Red Święto trwa HP od przeciwników i daje je do rzucającego zaklęcie , Pep się poświęca rzucającego uzdrawiania HP innego bohatera , i Biały Wiatr odnawia HP całej partii w wysokości równejrzucającego HP . Tylko jeden czar ma różne skutki stanu na imprezę : Strażnik rzuca float, i protes Shell na wszystkich znaków , ochronę przed atakami partii naziemnych , zwiększając obronę i zmniejsza obrażenia magiczne , odpowiednio
< . br> Azulmagia

Azulmagia ,szef zamkowym lochu strefą N ” Final Fantasy V , ” wykorzystuje Niebieski zaklęć zaatakować swoją partię . Dlatego też, jeżeli rozmówcy Niebieski Magowie nie nauczyli jeszcze niektóre Niebieski zaklęć , mogą uczyć się 28 gry 30 Blue Magic umiejętności z tego konkretnego bossa . Tylko dwa , że gracze nie mogą uczyć się od Azulmagia są Księżyc Flet i Pep Up . Imperium

Dodaj komentarz