Jak zrobić dobrą mapę Halo

wydaniu Bungie Studio ” Halo 3 ” w 2007 roku obejmowały dodanie nowego trybu gry z serii Halo zwanego Forge . W trybie Forge , gracze otrzymują narzędzia do modyfikacji istniejących map lub nawet stworzyć zupełnie nowe mapy od podstaw . Członkowie Xbox Live mogą przesyłać swoje mapy do społeczności Halo i pobierz projekty innych graczy . W odpowiedzi na krytyków przez dziennikarzy i fanów zarówno , Bungie zawarte odnowionej Forge w ich 2010 wydawnictwo, ” Halo Reach „. Chociaż nie ma w grze samouczek pouczając , jak korzystać z Forge , menu umożliwiają nawet pierwszy samowyzwalacza utworzyć własną mapę. Nie ma ” złego ” sposób zbudować mapę Halo , ale po kilka wskazówek sporządzania map doprowadzi do optymalnej gry – play.Things będzie potrzebne Foto Kliparty Halo 3 Halo Reach
Pokaż Więcej Instrukcje
mapie Struktura dla symetryczne poziomach Gumtree Łódź 1

Budowanie równie wielkości bazy na sąsiednich stronach mapy .
2

Stylizacja mapę do osobistego odwołania . Każda połowa mapie nie musi być idealnie symetryczne , ale upewnij się, że nie dają drużynie przewagę naddrugą.
3

Miejsce drużyna ikra na tyle daleko, że prawie niemożliwe dla graczy do zabicia od natychmiastowego rozpoczęcia meczu .
Mapa Mapy asymetryczne struktury dla
4

Budowanie bazy odpowiednie do stylu rozgrywki przeznaczone. Stworzenie dużej bazy , które jest trudne do wprowadzenia , jeśliTyp gry jest przestępstwem wobec obrony . Daj każdemu zespołowi równie dostępną bazę , jeśliTyp gry nie jest obiektywne oparte .
5

Stylizacja mapę do osobistego odwołania . Asymetryczne mapy dać każdej strony różne dziedziny sztuki , nie dając jeden zespółekstremalnych przewagę nad drugą. Asymetryczna mapa, która z jednej strony ma dać przewagę fizyczną nad innymi można przeciwdziałać poprzez lepsze bronie na drugiej stronie .
6

Budowanie obszaru lub budynku blisko centrum mapy dla każdej drużyny do walki o dominację . Nie jest to wymagane , ale zalecane.
Broń i Zdrowie
7

Miejsce broń ikra odpowiednio całej mapie tak, że każda drużyna ma równe arsenał do walki z . Podobnie , kaczki miejsce zdrowia odpowiednio więc każda drużyna ma równe szanse na wyleczenie się .
8

Daj każdemu zespołowi równą ilość broni energetycznych , więc nie część mapy ma przewagę naddrugą. To nie oznacza, dla każdego wyrzutnią rakiet ,inny zespół musi we własnym zakresie; a każda broń moc można przeciwdziałać przez inną broń zasilania z drugiego zespołu .
9

Dostawa każdy gracz z jednego lub dwóch począwszy broni , które są odpowiednie dla danej mapy . Normą dla średnich i dużych mapach jestDMR jako głównej broni i karabinem szturmowym jako wtórnego broń . Na małych mapach , to zwykle na początek Assault Rife jako podstawowej broni i Magnum jako wtórnego broń .

Dodaj komentarz