Call of Duty 4 Map Making

popularne Call of franczyzy Duty otrzyma lifting z tej raty opracowany przez Infinity Ward , przynosząc ustawienia gry w nowoczesnej erze wojny . Gry multiplayer , świętujących dostępne na różnych usług online zapewniły , że gra nadal przyjemność przeszłości trybie kampanii . A teraz , fani wersji PC Call of Duty 4 może teraz rozwijać swoje własne mapy multiplayer na zlecenie . Czy jesteś gotowy na cle , żołnierzu ? Od góry

Najpierw trzeba kopię CoD Radiant , który jestprogramem do edycji map . To można znaleźć w Call of Duty Wrzuta . Po pobraniu, zainstalować programy otwierając CoDtools.exe . Raz zainstalowany , przechodzimy do głównego folderu callofduty //maps i utwórz folder na niestandardowych mapach.
Konfigurowanie

Otwórz edytor , który poprosi o zlokalizuj plik cod.qu3 , które powinny być w tools \\ \\ bin . Następnie ustawić swoje preferencje . W menu Edycja kliknij polecenie Preferencje . Tutaj można wybrać układ, z którym są cztery opcje . Pobaw się z czterech układów , aby zdecydować , które z nich lubisz najbardziej . Wiele z tutejszych możliwości są dokładnie tak, jak sugerujetytuł: Preferencyjne
Należy odkryć swoje narzędzia, tekstury , upewniając pola obok Tekstura Toolbar , paska przewijania i tekstury Tekstury Subset nie są sprawdzane . . Te będą służyć jako pasek narzędzi i inne funkcje zarządzania tekstur . Ustaw edytor do auto – załadować ostatni projekt, nad którym pracowałeś , lub ustawić go na auto -save co „x” minut, w których można określić wartość „x \\”. Te i inne opcje są dostępne , więc trochę czasu, aby podjąć decyzję , które z nich lubisz najbardziej . Imperium Twoje imię pokoju

Zacznij od prostego pokoju pudełku . Otwórz nowy dokument i zacząć tworząc podłogę . Zrobić prosty kwadrat na siatce interfejs ułożyć podłogę . Następnie wybrać teksturę dla podłogi z okna w prawym dolnym rogu interfejsu . Tekstury są w zestawach i znalezienie podobnych tekstur do tych już stosowanych nie powinno być trudne . Potekstury zostanie wybrany, naciśnij Ctrl + Tab, aby auto skonfigurować podłogę do gry standardową wysokość i szerokość . Teraz można umieścić ci piętro w dół przez naciśnięcie spacji . Raz jest on umieszczony , usunąć obiekt z klawiszem delete , i przenieść się do ścian .

Wyciągnij sobie życzysz ściany, tekstury i umieścić , ale nie usunąć. Zaoszczędzić czas , kopiując ten szablon do czterech stron . Narysować na suficie, tekstury i umieścić go jak to było z podłogą . Teraz masz pole . Kliknij prawym przyciskiem myszy na głównym oknie wybierz światło i pojawia sięlekka jednostka . Umieszcza podmiot , w którym się nie podoba , i masz zapaloną pole . Stąd trochę poeksperymentować z różnych fakturach , kątów i światła , aby utworzyć pola walki arcydzieło . Imperium

Dodaj komentarz