Jak zrobić RPG Rzuty

Zarabianie plany pięter RPG nie jest tak proste jak się wydaje . Ma kilka czynników , aby wspólnie dokonać wiarygodnego i łatwo wykorzystane mapy . Wielkość obszaru ,układ pomieszczeń i korytarzy , a takżeśrodowisko lokalizacji odgrywają bardzo ważną rolę w tworzeniu mapie gry . Instrukcja
1

Zmierzyć wielkości pokoi , które znają . Nie jest niczym niezwykłym, ludzie znacznie przeceniają rozmiary pomieszczeń , które sprawiają, że w przypadku gier . Gdzieczłowiek może zrobić , że pokój jest 30 przez 30 stóp na ich mapie ,pokój w ich głowie jest bliżej do 20 przez 20 stóp .
2

Tworzenie korytarzy , które są potrzebne i iść gdzieś . Jeśli układ ma kilka korytarzy , które właśnie kończą się , cofnąć się i zmienić wygląd pomieszczenia do wykonywania tego dodatkowego miejsca . Jeśli masz długie kręte korytarze , które prowadzą do jednego pokoju , należy rozważyć umieszczenie drzwi w innym miejscu , aby zwolnić tę przestrzeń dla lepszego wykorzystania .
3

Podłącz pokoje bezpośrednio, bez korytarzach . Nie jest niczym niezwykłym , zwłaszcza w budynkach niemieszkalnych , aby istniała kilka lub żaden korytarze pomiędzy pomieszczeniami . Jeden pokój łączy sięobok przez drzwi lub otwartych drzwiach .
4

ocena odpowiednią ilość miejsca na klatki schodowe . Schody zajmują dużo miejsca , dużo więcej , niż wydaje się . Jeśli masz schody narzędzia , takie jak te w pobliżu windy , mogą być wykonane w jednym bloku przestrzeni. Schody dekoracyjne , takie jak te w ładnych hotelach i domach , zajmują znaczną ilość miejsca na dwóch różnych piętrach .
5

Pomyśl o środowisku , żebudynek będzie w. Budynki, które są w cieplej pustynia lub tropikalnym klimacie mają różne konstrukcje ścian i okien , niż te w chłodniejszym klimacie . Dach zostanie zbudowany inaczej na podstawie ilości deszczu lub śniegulokalizacja otrzymuje. Informacje te nie mogą wydawać się ważne, w pierwszym, rzeczy takie jak konstrukcja dachu określić , jaki typ i jak duże poddasze budynku jest . Imperium

Dodaj komentarz