Colonial Times Gry dziecięce

epoki kolonialnej US trwał od czasu pierwszych europejskich osadników , aż stany ogłosiło niepodległość . Dzieci , w tym okresie czasu , ciężko pracował u boku rodziców . Jednak mieli też czas na zabawę . Dzieci te stosowane materiały mogą znaleźć się w środowisku lub gier w które nie używanych urządzeń . Dzieci włączone wiele z ich gry w ich codziennych obowiązków , a te gry często były przygotowania do pracy , że dzieci później zrobić jak dorosłych w ich życiu z dnia na dzień . Bluff ślepca

Zarówno dorośli jak i dzieci grać ślepca Bluff . Piłkarze omacku ​​jedną osobę, która wchodzi do środka kręgu innych graczy . Z zawiązanymi oczami osoba klaskanie ręce trzy razy . Inna osoba wchodzi do koła. Z zawiązanymi oczami osoba ma jedną szansę odgadnąć tożsamośćnawzajem . Jeśliz zawiązanymi oczami osoba jest poprawna ,druga osoba jest ” to „. Jeśliz zawiązanymi oczami osoba jest nie tak , on lub ona próbuje złapaćdrugi i zgadnij ponownie. Jeśliz zawiązanymi oczami osoba nie odgadnąć poprawnie na drugiej próbie , że osoba pozostaje z zawiązanymi oczami . Dzieci
Marbles

kolonialne, takie jak nowoczesne dzieci , lubił grać w kulki . Zrobili kulki przez suszenie okrągłe kulki z gliny przez noc . Dwóch lub trzech graczy będzie grać w gry , w którychcelem było wbić kulki przeciwnika z ringu ze swoim marmuru . Zwycięzca utrzymuje kulki .

Morris Dziewięciu mężczyzn

Dziewięć męska Morris to gra planszowa , która może być porysowana w błocie z kijem lub rysowane na papieru . Każdy gracz ma dziewięć markerów określonego koloru lub kształtu , aby odróżnić jeden zawodnik z other.The dwóch graczy , na przykład, można przejść dziewięć monet różnych wyznań lub innych markerów indywidualnie dla każdego gracza na planszy w dwudziestu czterech punktów . Celem gry jest umieszczenie jeden znacznik na jednym z kropek i linii trzy kawałki z rzędu podczas blokowania innych graczy z robi to samo . Kolejce trzy kawałki z rzędu oznacza, że ​​gracz oddaje jeden z kawałków przeciwnika. Rywal wygrał , gdyprzeciwnik ma tylko dwa utwory z dziewięciu.
Porada Kot

Porada kot lub One- A- Cat to gra , która sięga do 17 wieku Brytanii . Angielski wprowadził grę do Ameryki Północnej i innych kolonii . Istnieje wiele odmian tej gry , ale użyć kija 3 -metrowy jako bat i kawałka drewna , który jest 4 cm długości, 1 do 2 cm grubości i zwęża się na końcach . Piłkarze umieścić „kot” na ziemi i uderzyć go w górę. Nazywa się to przewróceniem kota. W krytykuje uderzającykawałek drewna o ile on lub ona może . Istnieją różne metody punktacji , takich jak widzenie , który uderza najdalej trzymać lub obsługa baz jak w baseballu .
Zbiory Chores

Dzieci w czasach kolonialnych nie mieliśmy dużo czasu, aby grać więc zrobili gry z ich codziennych obowiązków . Chłopcy będą ścigać się , kto zebrał najwięcej drewna opałowego lub obierane najwięcej kukurydzy. Dziewczęta , np. vie do karty najwięcej wełny lub zebrać jak najwięcej jaj bez zerwania lub upuszczając jaja . Rodzice zachęcani te konkursy , bo dzieci będą ciężej pracować na swoich pracach . Imperium

Dodaj komentarz