Jak zrobić pistolet Anim8or

” Anim8or ” jest3- D za darmo program do projektowania , które pozwala szybko i łatwo tworzyć szeroką gamę obiektów . Obiekty te mogą być włączone do gier lub projektów. Jednym z obiektów można zrobić w tej grze jestpistolet . Dokonywanie broń jest ważna dla wielu gier , od strzelanek do gier akcji . Korzystać z prostych narzędzi ” Anim8or ” stworzyć szeroką gamę pistoletów dla przeciwników swoją grę do korzystania . Instrukcja
1

Start ” Anim8or ” i wybierz ” Plik” a następnie ” New Project ” zacząć. Wybierz „cylinder ” Przycisk , który jesttrzeci przycisk od dołu w rzędzie od lewej najbardziej w menu rysowania.
2

Kliknij lewym przyciskiem myszy , aby rozpocząć rysowanie szary kwadrat cylinder . Przeciągnij myszą po ekranie w poziomie , aby Twoje oknorozmiaru. Kliknij lewym przyciskiem myszy , aby umieścić narożnik pola .
3

Kliknij prawym przyciskiem myszy na cylindrze otworzyć edytor cylindra . Imię to cylinder ” lufa ” i zmienić jego długość, kolor i położenie w razie potrzeby. Kliknij przycisk „OK ” gdy skończysz .
4

Wybierz ” cylinder ” ponownie i kliknij około 1/4 do sposobu z lewej strony u dołu cylindra. Narysuj go w dół i po przekątnej w lewo, aby stworzyć mały uchwyt do pistoletu . Upewnij się, że jest znacznie węższy niż w pierwszym cylindrze .
5

Przeciągnij kolejny cylinder w dół od 1/4 drogi w dół z prawej strony cylindra i przeciągnij uchwyt w dół i kolejny ukośnie w prawo .
6

kliknij prawym przyciskiem myszy na oryginalnym cylindrze , aby otworzyć edytor. Wybierz ” średnica” opcji i kliknij na „Start ” Pole tekstowe . Wpisz nieco mniejszą liczbę niż ” End” Stożek swoją średnicę do lufy .
7

Kliknij na ” Line” Narzędzie , które jestprzycisk szósty od dołu lewej rzędu , i wprowadza szereg drobnych linii klikając lewym przyciskiem myszy , aby utworzyć punkt początkowy , przeciągając myszą , a następnie lewym przyciskiem myszy , aby ustalić punkt końcowy . Stworzyć mały kształt lejka za baryłkę .
8

Wybierz ” Budowanie ” z menu gry i zejść do” tokarka ” opcji z menu rozwijanego w dół . Hit ” OK” gdypojawi się menu opcji , aby utworzyć ścieżkę . Kliknij na nią i przeciągnij go do przodu lufy .
9

Zbuduj małą butlę na lewej górnej części lufy i pociągnąć go w górę iw lewo . Sprawdź, w koszu na dolnym końcu i pociągnąć go w dół i na lewo . Podłączdaleko kończy się innym cylindrze .
10

Zrób mały cylinder począwszy obok lufą po lewej stronie. Przenieś w dół cylindra 1/4 długości swojej rękojeści pistoletu po lewej stronie. Podłącz końcówkę tego cylindra z uchwytem poprzez analogię do cylindra beczki.
11

Zróbmały cylinder idzie w dół wewnątrz z dwóch po prostu stworzone cylindrów. Wyciągnij cylinder w dół o 1/2 długości , a następnie dokonać prostopadłą cylinder idzie w prawo , aby Państwa spust.
12

Dodaj wszelkie inne szczegóły , które mają do pistoletu przy użyciu tych samych metod, takich jako istotne , dodatkowe uchwyty lub beczek amunicji . Kliknij na ” mesh” przycisk w górnym menu , aby podzielić na mniejsze kawałki gun , maneuverable kawałki.
13

Kliknij na małych skrzyżowaniach siatki na kawałki broń i przeciągnij je w górę lub w dół , aby dodać kontur do sztuk i dokonać że wyglądają bardziej realistycznie . Kliknij „Plik” a następnie ” Save ” po zakończeniu pracy . Imperium

Dodaj komentarz