Wnętrza Gry siłownia

Pierwsze w kształcie i prowadząc zdrowy tryb życia wymaga pracy . Nauczanie młodzieżyznaczenie ćwiczenia wykonuje również pracę . Często , gdy rygorystyczne działania klasie siłowni może doprowadzić uczniów do strachu swój czas z nauczycielem siłowni . Jeśli jednak zagrać w zabawne i zwiększenie energii gry gimnastycznej kryty , można zaangażować swoich uczniów lepiej niż kiedykolwiek wcześniej . Myszy w Corner

Zbierz dzieci w centrum siłowni aby grać w tę grę energetyczną uruchomiony na stronie internetowej & quot ; . Fun Attic & quot; Wybierz jeden z graczy, aby stać się Blind Kot w środku siłowni . Po nim omacku ​​, powiedz wszystkich innych graczy , aby wybrać jeden z narożników pomieszczenia zajmują . Po cios gwizdek , gracze w rogach mają udać się do innego rogu w siłowni . W tym samym czasie ,Ślepy kot próbuje wyeliminować jak najwięcej graczy , jak tylko może , rzucając piłkę w kierunku wyczuwa zawodników uruchomione . Ostatni gracz stojący , po unikać trafiony przez Blind Cat & amp; # 039 ; s piłki , wygrywa
Annie Annie Ponad

Zagraj w tę zabawną grę siłownię . ze strony & quot; Family Fun & quot; przez pierwsze podzielenie graczy na dwie drużyny . Powiesić duży arkusz lub koc na siatkówk , lub ułóż go na dwóch Polaków w siłowni . Obie drużyny zakładać obu stronach kocem . Zespółręka piłka . W przypadkowym momencie , jeden z drużyny A & amp; # 039 ; e członkowie rzuca piłkę nad kocem . Drużyna B ma zwrócić szczególną uwagę , aby złapać piłkę w połowie powietrza , zanim spadnie na ziemię . Jeżeli Drużyna B nie złapać piłkę , pędzą nad do drużyny A & amp ; # 039 ; s bok i spróbować je oznaczyć . Wyścigi Drużyna A z drugiej strony koc , aby uniknąć oznaczone . Jeśligracz ma się określili , że przyłącza się do wroga i amp; # 039 ; e strony . Z drugiej strony , jeśli Drużyna B nie złapać piłkę , rzucają piłkę do drużyny A & amp ; # 039 ; s bocznych. Grać dalej , aż wszyscy gracze skończyć się na jednym zespole .
Giant Squid

Ustaw obszar kwadratowy w siłowni i wybrać jednego ucznia do grać & quot ; Giant Squid , & quot ; jak sugeruje & quot ; Dr . Woolard & quot; strona www . Wyślij Giant Squid na środku kwadratu . Mają wszystkie inne stoją za jednego boku kwadratu & amp; # 039 ; s granice . KiedyGiant Squid krzyczy & quot; pływać , ryby , pływać i quot; piłkarze na wyścigu boku na przeciwnej stronie placu . Kałamarnica olbrzymia próbuje oznaczyć jak wielu graczy , jak może , jak ścigać się obok niej . Każdy gracz, który wplątuje musi stać zamrożone w środku i słowa innych graczy w kolejnych rundach , obracając tych graczy do ryb mrożonych , jak również. MająGiant Squid nadal wołać & quot; Pływać , ryby , pływać i quot; z zawodnicy ścigać się na drugą stronę , aż pozostanie tylko jeden gracz .

Dodaj komentarz