Jak stworzyć własną kampanię Dungeons and Dragons

Czy grasz w Dungeons and Dragons , najpopularniejszy cRPG w świecie ? Czy zastanawialiście się , co trzeba zrobić, aby rozpocząć własną kampanię jako Dungeon Master ? Instrukcje te mogą ustawić się na prawym path.Things musisz Katowice Dungeons and Dragons Podręcznik Gracza Dungeons and Dragons Obrazów, Przewodnik Mistrza Podziemi Obrazów pióro i papier
3-5 Katowice graczy
Zobacz więcej instrukcji
1

zaczniesz myśleć o kampanii w kontekście Księgi Rodzaju . W Księdze Rodzaju ,pisarz opisuje siebie rzeczywistość tworzona . Po pierwsze , nie ma ziemi , to woda i niebo , to drzewa , zwierzęta , a na końcu ludzie . Więc przyjąć, że widok z lotu ptaka , i stworzyć swój świat . Zdecyduj swój kształt . Czy tokula ? Być może jest to mieszkanie , jak myślałem starożytni . Czy kontynenty ? Jak wielu ? Można wybrać z trzech słów, aby opisać każdy kontynent ? Nie jest konieczne , aby rozpocząć tworzenia map w tym punkcie. Nie musisz wiedzieć, cocały świat wygląda … jeszcze. Trzeba tylko wiedzieć, że jest jeszcze coś tam, że gracze może pewnego dnia dostać.
2

Następnie myśleć o niebie , nadrzędne tematy . Czy twój świat mają unikalną właściwość jakiegoś ? Czy tozły świat , jak Ravenloft ? Czy to ma jakiś unikalny mineralnych, takich jak w Red Steel /Mystara ? Są oceanach , czy może są krwi, węglowym lub na bazie kwasu na bazie wody . Czypowietrze oddychający , albo postacie graczy nie trzeba mieć magiczny przedmiot , aby mogły oddychać ? Czy wszystkie tajemnicze zaklęcia wymagają kroplę krwi do oddania ?
3

Weź wszystkie swoje notatki do tego punktu i streścić w jednym punkcie. Na przykład :
„świat Colona jestlekko podłużny globu . Istnieje sześć głównych kontynentów . Tur jest największym i zawiera najwięcej różnych obiektów geograficznych . Urcho jest na południu Tur i jest coś z orientalnej atmosferze. Roflenia jestduża wyspa , na wschód od Tur , jestbastionem zła . Pozostałe trzy kontynenty są niezabudowane . Ustawienie dla tej kampanii , na początku, jestkontynentem Tur . Colona jest wyjątkowy, jest mniej niż cztery godziny światła na dobę . ”
4

Wypełnij swój świat . Musisz zdecydować , jakiego rodzaju stworzeń zamieszkujących swój świat . W trosce o swoich zawodników , to może chcesz , aby automatycznie wstawić standardowe wyścigi PC z Podręcznika Gracza . Stamtąd , decyduje, kto prowadzi show. Są ludziedominujący wyścig ? Jak o smokach ? Orkowie ? Niziołków ? Są tam ogromne bestie morskie we wszystkich wodach ? Jak o skrzydlatych wyścigach ? Jak często są potwory ?
5

Przenieś do myślenia o mieście /miasta /miejscowości , że znaki Player rozpocznie w. Co to jestpodział ras ? Jest to przede wszystkim ludzie , lub jakaś inna rasa ? Czymiejskich lub wiejskich ? Tworzenie nazwy dla co najmniej 7 lub 8 różnych firm ( karczmy , tawerny , magiczne sklepy itp.) Czy nie lepiej mieć bohaterowie chodzić do ” The Eye of the Beholder ” lub „Różdżka Kreatora ” zamiast ” barze ? ”
6

Teraz musisz dostać się do graczy do zakupu gry . Najlepszym sposobem na zaangażowanie zawodników to niech napisać historię . Jest to prawdopodobnienajważniejszy krok . Jeśli pominąć ten jeden , będziesz oszukiwać ich i siebie z ogromnych możliwości fabularnych . Dać im materiały informacyjne z konkretnych pytań o ich charakter . Uczynić je przechowywać kopię odpowiedzi na te pytania z ich karcie postaci . W ten sposób masz otwarte drzwi do wszelkiego rodzaju możliwości przygody, te, które będą udziałem na PC, nie tylko dla DM. Na przykład , można wziąć ze sobą na imprezę w dążeniu do zemsty z Barbarzyńcy , lub pomóc druid pokonać rywala kolejność złych druidów . Być możepaladyn zostaną podniesione przez czarownika , a poproszeni zrobić coś przeciwko jego idiomu . Imperium

Dodaj komentarz