Gry planszowe , które wykorzystują Marmury

Historycznie , gry planszowe mieli sztuk w bardzo różnych kształtach . Z pionkami w ” Sorry ” do plastikowych klinów z ” Trivial Pursuit „, nic nie było poza granice . Jednym z najbardziej powszechnych elementów gry planszowej , jednak jestmarmur . Kulki są podłączone do starych gier strategicznych , takich jak chińskie warcaby do gier akcji takich jak ” Hungry Hungry Hippos „. Chińskie warcaby

Chińskie warcaby jestwieków gra planszowa dla dwóch do sześciu graczy . Chiński szachownica jest w kształcie gwiazdy Dawida z sześciu punktów . Dołeczki na twarzy rady trzymać kulki w miejscu . Gracze mogą poruszać się tylko marmuru do pustej przestrzeni nad innym marmuru . Inteligentne gracze starają się ciąg razem długo skacze się dostać kulki do gwiazdy po stronie przeciwnej , tak szybko jak to możliwe . Zwycięzca jestpierwszym graczem , aby przejść wszystkie 10 jego kulki do przeciwnej strony .
Pogłębienie

” Pogłębienie ” został po raz pierwszy wprowadzony w 1962 roku .Celem jest przenieść wszystkie swoje kulki po planszy od początku do domu . Die rzutów określić, ile miejscamarmur może poruszać . Gracze nie mogą przekazać swoje kulki , a lądowanie na marmurze innego gracza spowoduje ich powrót do początku . ” Pogłębienie ” mogą być odtwarzane przez okres do sześciu graczy. Imperium Mancala

Mancala liczenie jestgra składająca się z drewnianej planszy z 12 płytkich dołach ułożone jak opakowania do jajek i dużą przestrzeń na każdym końcu płyty. Celem gry jest zebranie jak najwięcej kulek w swoim przedziale i oszukać przeciwnika do utraty jego kulki pierwszy . Każdy gracz rozpoczyna z trzech kulek . Gracz rozpoczynający wybiera marmur z jego strony i spada jeden w pustej studni . Wymiana zawodnika okazuje , ze każdy próbuje swoją ostatnią kulkę do lądowania w Mancala (duża komora ) lubpustym miejscu na swojej stronie planszy .
Hungry Hungry Hippos

gry dla dzieci ” Hungry Hungry Hippos zaczyna ” się czterech graczy z pięciu kulek każdy. Każdy gracz kontroluje plastik ” hipopotam ” przymocowany do dźwigni . Każdy gracz popycha „ogon” jej hipopotama , aby otworzyć pysk i złapał wszystkie kulki w środku planszy . Gracz z największą ilością kulek wygrywa .
Która czarownica ?

” Which Witch ? ” byłona początku lat 70. era trójwymiarowy gra planszowa z Milton Bradley z nawiedzonego domu tematu. Dom był pełen pułapek , agracz może dobrać kartę , która wezwała do jakiegoś złego uczynku przez czarownicę się odbyć. Jedna czarownica spadła ” whammy piłkę ” , która zniszczy wszystko na swojej drodze . Piłka przykre faktyczniemarmuru , które musiały zostać usunięte w dół rynny z kominkiem w centrum domu . Każdy gracz uderzył tego spadku marmuru miał wrócić kilka spacji. Imperium

Dodaj komentarz