Jak zrobić wielokrotnego wyboru gry

najczęstszym objawem wielokrotnego wyboru gry jest” wybrać własną przygodę ” styl książki . Zawodnik następuje jeden z wielu wątków narracyjnych . Dokładna trasa , że biorą przez historię zależy podejmowanie decyzji . Tego rodzaju gry mogą być wykonane wyłącznie dla przyjemności lub mogą być przeznaczone do celów edukacyjnych . Można to zrobić przez wprowadzenie matematyki , rozwiązywanie problemów lub pytań ogólnych wiedzy i wyzwania do story.Things musisz
Duży arkusz papieru
Pen
Computer Obrazów spoiwo
Strona < drukarki BR >
Pokaż więcej instrukcji
1

Opracowanie ustawień , temat i charakter dla historii. W celu stworzenia narracji , gracz , który zaczyna się w rolę głównego bohatera , należy do czynienia z pewnego rodzaju przeciwności . To może być coś z porwani przez piratów do zagubienia w przestrzeni .
2

Zdecyduj się na początku i na końcu do historii. Możesz zaoferować wiele możliwych zakończeń lub można ustawić jeden konkretny zakończenie jako ostatecznego celu. Pomyśl o wyzwaniachgracz będzie musiał pokonać , aby dotrzeć do końca .
3

Napisz scenę otwarcia swojej wielokrotnego wyboru gry na komputerze . Zakończyć scenę prezentując odtwarzacz z możliwością wyboru i różnych opcji , jak chce postępować .
4

Narysuj pole na dole arkusza papieru . Napisz znacznie skróconej wersji pierwszej sceny . Remis gałęzie pochodzące z dala od okna . Każdy oddział reprezentuje jedną z decyzjigracz mógł zrobić. Narysuj pole na końcu każdej gałęzi .
5

Napisz sceny , które następują na decyzje w scenie otwarcia. Napisz scenę na komputerze i dać wersję skróconą w odpowiednim polu . Zakończyć każdą scenę z innego wyboru , który prowadzi do selekcji nowych scen . Kontynuuj w ten sposób .
6

Doprowadzić wątki tej historii wraz z powrotem okresowo . Nie starają się zaoferować szereg zupełnie odrębne historie do odtwarzacza , a jesteś oferując im szereg sposobów, aby dostać się z jednego punktu w historii do następnego.
7

Dołącz niektóre zdarzenia które mają wpływ na to, jak przebiega gracza później w grze . Na przykład możesz mieć scenę na początku , w której gracz może wybrać pomiędzy pomaga trudnej sytuacji kupca uciec przed bandytami lub kradzież swoje wyroby , podczas gdy jest on rozproszony . Później w grzegracz może natknąć się na pytać ponownie. Wątek historia powinna kierować gracza , aby przejść do jednej konkretnej scenie , gdyby pomógł inny kupiec i gdyby go okradł .
8

Liczyć wszystkie pola i ponumerować je od jednego do ostatecznej liczby . Pierwsza scena powinna być ponumerowane jedną , ale po tym nie dać im te numery kolejno ; mieszać je między scenami . Na koniec każdej sceny , gdygracz musi dokonać ich decyzję , dać mu numer sceny , że każdy wybór odpowiada .
9

Wydrukuj sceny w sekwencji . Zbieraj stron w książce i wiążą je . Imperium

Dodaj komentarz