Co to jestRumble Pack dla tej Nintindo 64

?Konsoli do gier Nintendo 64 został wydany w 1996 roku i był ostatnim z maszyn na bazie kasety firmy . To byłbezpośrednim poprzednikiem konsoli GameCube , który został wydany w 2001 roku .Nintendo 64 , znany również jako N64 , przyszedł z ergonomicznie zaprojektowanym kontrolera gier , który poparł akcesoria Rumble Pack, który został zaprojektowany , aby zapewnić fizyczne odczucie , że uzupełnione ekranie akcja gry wideo. Teraz kolekcjonerskim ,N64 był pierwszym 64-bitowy , konsola do gier firmy 3 – D i utorowała drogę dla konsoli Wii . Rumble Paczka

Rumble Nintendo 64 Zestaw akcesoriów podłączany do tyłu kontrolera gier i jestpierwszym w historii gier wideo w domu , aby zapewnić dodatkowy kontroler wideo – gry – fizyczne związane zwrotnej . Na podstawie ekranowej akcji,Rumble Paczka produkuje różne stopnie wibracji , zwiększając doświadczenie gracza.
Evolution

Wraz z rozwojem konsoli GameCube , Nintendo zachowane Rumble Feature Pack , ale zbudował go do kontrolera GameCube jest . Ten ruch zapobiec graczom z konieczności zakupu funkcję jako dodatek , ale gdy uszkodzone lub złamał ,zupełnie nowy kontroler był potrzebny , aby urządzenie dudnienie ponownie. Kiedy to wydała konsolę Wii w 2006 roku , Nintendo zrewolucjonizowało sposób gracze interakcji z grami wideo , projektując kontroler ruchu oparte że posiada również podstawowe elementy technologii Rumble Pack. Imperium Specyfikacja

konsola do gier Nintendo 64 przyszedł z 4MB pamięci RAM , z możliwością rozbudowy do 36MB , i wyświetla ponad 16 milionów kolorów w 640 na 480 pikseli rozdzielczości . 94 MHz, 64-bitowy procesor główny R4300i RISC konsoli obsługiwany za pomocą 64 ścieżek danych i zostało uzupełnione przez dodatkowe 63 MHz 64 – bit RISC koprocesora , że kontrolowany grafiki urządzenia. Ostatecznie paczek Nintendo Rumble były sprzedawane w opakowaniach , które obejmowały karty pamięci przewidziane maszyny z rozszerzonej pamięci poprzez połączenie Rumble Gromady .
N64 Historia

znane początkowo jako ” Project Reality „, Nintendo i jej partnerem , Silicon Graphics , rozpoczął pracę na konsoli Nintendo 64 w 1993 roku . Jako 64-bitowym systemie ,N64 oczekiwano outsell i wyprzedzić swoich konkurentów, które produkują tylko systemy 32-bitowe w czas . W 1994 r. tytuł roboczy konsola została zmieniona na Ultra 64 i Nintendo zapowiedziała używać kaset 100 – megabit na swoich grach zamiast dysków kompaktowych, których jej konkurenci już zaczął używać . Nintendo bronił ten ruch , wskazując, że gry oparte na CD wymagane dłuższe czasy ładowania niż gier opartych na kasety i płyty CD są mniej praktyczne. Wielu programistów odwrócił się od projektu , pozostawiając Nintendo jako jedyna licencji dla swoich gier N64 . Według wydania konsoli w 1996 roku , jego nazwa została zmieniona na obecnym oznaczenia i ostatecznie sprzedał ponad 30 milionów egzemplarzy na całym świecie . Imperium

Dodaj komentarz