Sześć Dice Zasady gry

Sześć Dice togra w kości znany przez wiele innych nazw , w tym dziesięć tysięcy Zilch i Farkle . Jest to prosta gra, w której gracze starają się zdobyć przez uzyskiwanie pewnych kombinacji na kostkach. Kombinacje są warte zadane i gracze próbują ścigać siępierwszym graczem , aby zarobić 10.000 punktów . Jego zasady są bardzo elastyczne i łatwe do zrozumienia . Odtwórz

gracze rzucają kostką podczas wszystkich sześciu kolei . Decyduje o kolejności odtwarzania przez walcowanie jedną kostką . Osoba z najwyższym rolki pierwszy. Gracze rzucają kostką i liczyć ich wynik. Jeśli mają kości nie punktacji w lewo, znów toczyć te kości . Tak długo, jak zachować toczenia kości punktacji , mogą zachować toczenia . Jeżeli wszystkie sześć kości mogą zdobyć gracze mogą następnie wrzucić wszystkie sześć kości ponownie. Gracze mogą przerwać w dowolnym momencie , po strzeleniu w po raz pierwszy (patrz specjalne zasady ) i zabrać swoje punkty . Jeśli gracze rzucają rolki , które nie generują nowe wyniki , tracą swoją kolej i punktów w rękę inastępny gracz dostaje szansę . Gra trwa do wyników somebody 10000 punktów. Foto Foto Foto Foto Foto Scoring

punktową sześciu kości może wydawać się skomplikowane , ale jest naprawdę tylkokilka szczególnych zasad . Każdy z nich jest wart walcowane 100 punktów , podczas gdy każdy walcowane pięć jest warte 50 . Trzy z nich są warte szybkie 1000 punktów . Trzy z innego rodzaju przyjmuje wartość kości i wielokrotności przez 100 . Przykładowo , trzy dwójki będzie równy 200 punktów . Zawodnicy Wynik 3000 punktów dla toczenia jeden, dwa, trzy, cztery, pięć i sześć w jednym rzucie. Trzy pary zdobyć 1500 punktów . Wszystkie specjalne kombinacje punktacji musi być wyrzucony w jednej rolki w celu policzenia . Na przykład, jeśligracz rzuca dwoma z nich i rzuca jeszcze jeden , wyniki he 300 punktów , a nie 1000 . Podobnie ,gracz , który wyrzuci dwie piątki i dwie z nich , a potem wyrzuci dwie szóstki na następnej rolki nie strzeli dla dwóch par , ale tylko na dwa piątki i dwóch z nich .

Zasady specjalne

Istnieje kilka zasad szczególnych gracze mogą albo dodać do podstawowej gry gry lub zignorować , jeśli nie czujesz się jak na dodatkowym wyzwaniem. Na przykład , gracze , którzy jeszcze nie zdobył bramkę musi toczyć co najmniej 500 punktów w pierwszym punktacji próbie. Następnie mogą one zdobyć zaledwie 50 na turę . Później w grze , gracze mogą rzucać scoreless pierwszych rolek . Jeśligracz robi to trzy razy z rzędu , traci 1000 punktów . Gdy pięć z sześciu kości są zabicie niektórzy gracze używają regułę , że mają dwie szanse , aby rzucić kostką , aby zdobyć szósty . Punktacja z szóstego matrycy daje szansę ponownie rzucić wszystkie kości , a takżepunkt bonusowy 500 . Premia ta wzrasta o 500 za każdym razemgracz powtarza ten wyczyn w jednej turze . Niektórzy gracze mają regułę , gdzie sześć kości tego samego typu rzucony w jednym zwoju liczy jako automatyczny gry wygranej . Imperium

Dodaj komentarz