AMI Kody do zdobyczy Longbow

” zdobyczy Longbow : The Legend of Robin Hood ” togra przygodowa 1991 grafika publikowane przez Sierra On-Line , zarówno dla Commodore Amiga i PC . Jak sugeruje tytuł w grze , gracze kontrolują legendarny Robin Hood , który próbuje przywrócić Richard I do angielskiego tronu , unikając podły planów Szeryfa z Nottingham i jego kumpli . Dla graczy, zatrzymany na dowolnej części ” zdobyczy Longbow :Legend of Robin Hood „,solucja jest doskonałym sposobem , aby pomóc postęp w grze. – Cztery dni One

Od początku w grze , chodzić na wzgórze z widokiem Watling Street . Mów do Little John i czekać naczłowieka , aby zacząć gonić kobietę ulicą . Zatrzymaj się i strzelać do człowieka . Idź spać i otrzymać serce szmaragd w twoich snach . Następnego dnia , iść dwa ekrany w dół i jedno na zachodzie i strzelać mnicha , który atakuje Maid Marion . Weź pantofelek ona daje. Trzeciego dnia , przejdź do tego samego miejsca , co dnia i czekać na żebraka przyjechać. Daj mu pieniądze na jego ubraniu . Umieścić ubrania , odwiedzić centrum miasta i oddać pantofelek do szewca miasta . On odda ci grzebień . Weź go i przejść do czwartego dnia . Czwartego dnia , znaleźć Maid Marion i porozmawiać z nią . Daj jej grzebień i serce szmaragd . Wróć do Settlers i zastrzelić strażnika , że tam jest.
Dni pięć i sześć

Idź na miejscu przeoczyć ponownie i zabić mnicha z pałkę . Weź swoje ubrania i nosić je , zbierając gwizdek i etui , jak również. Idź na bagna i cios gwizdek . Dostać się do łodzi i płyniemy w kierunku strażnika . Porozmawiaj ze strażnikiem , daj mu gwizdek i woreczek , a następnie odpowiedzieć na jego trzy zagadki . Wejdź do budynku i porozmawiaj Przed w ogniotrwałych . Podróż do północno-zachodnim narożniku budynku, aby mówić do więźnia , a następnie odwiedzić Przed ponownie. Zwolnić linę i niechwięzień darmo . Podróży do południowo-wschodnim narożniku budynku i dostać zwój z szafy . Weź kubek z tabeli Prior , przejdź do więzienia i oddać ten werset z przewijaniem do błazna . Śledź błazna do łodzi i naciśnij dolny lewy, górny prawy i lewym, górnym gargulce , aby otworzyć bramę . Szóstego dnia wrócić do Settlers i grożą księdzu z kuszy . Weź swoje ubrania i ponownie odwiedzić miasto . Idź do Najświętszej Marii Panny , dostać pranie z rodziną i zdobyć beczkę wina z opatem . Wróć do zamku i dać strażnikowi grosza . Podróż do pubu , uzyskując tam beczką człowieka i spojrzeć na opuszczonym wiadra. Odtwórz Dziewięć Man Morris w pubie i wygraj ametyst . Otwórz drzwi piwnicy , otworzyć pustą beczkę i wspinać wewnątrz tajnego tunelu . Podróż przez tunel do Najświętszej Marii Panny . Gotowanie z opatem i użyć ametyst na kubka . Kiedy jest pijany , sprawdzić swoje ciało i wziąć od niego pieniądze . Idź do swojego pokoju i patrzeć pod poduszką , aby uzyskać puzzle pole . Wprowadź tunele , podróż do wizjer w drzwiach i czekać na straż opuścić . Prowadzony wewnątrz , umieścić cztery grosze na stole i uruchomić ponownie. Kiedy strażnicy pozostawić drugi raz otworzyć klapę i korzystać z paska na nim zapisać braci tam. Wróć przez tajnego tunelu , przez knajpy i błogosławi szeryfa . Doprowadzenia braci do wdowy i weź złote netto.

Dni siedmiu do dziewięciu

Przeczytaj wiersz i wpisz inicjały wszystkich bohaterów , którzy mówią coś , aby otworzyć okno puzzle . Mów do Mariana i wręczyć jej zwój. Podróżować z powrotem do lasu i czekać na pojawienie pixie . Użyj sieci , aby złapać go i poprosić go, aby dostać się do zielonego człowieka . Odpowiedź jego zagadki i przejść do dnia ósmego. Wróć do Settlers i zatrzymać łucznik . Wręczyć mu pieniądze na ubrania i centrum odwiedzić miasto . Idź na targi , strony uczony inny zwój i wziąć udział w konkursie . Podzielić swoją strzałkę na środku , aby wygrać Golden Arrow . W dniu dziewiątej , dostać się do najbliższego gaju tak szybko, jak to możliwe , aby uniknąć strażników . Spójrz na gaju , kliknij ikonę ” ręki ” i kliknij siebie . To uczyni Cię drzewa , dzięki czemu można uniknąć strażników . Podróż do Settlers , zabić kupca i zabrać swoje ubrania i biżuterię . Użyj rouge na siebie, aby zmienić kolor włosów . Idź do zamku , porozmawiać z szeryfem i przekazać mu stoisko . Wyjść z pokoju , kiedy zadaje pytania i udać się do lasu . Take rzeczy szeryfa tam.

Dni dziesięciu do trzynastu

Dnia dziesięciu , cios róg zadzwonić znajomym . Posłuchaj wszystkich swoich planów i wybierz Mały John. Nosić pierścień ognia i iść do pubu . Porozmawiaj z facetem tam , dopóki nie pozwala ci się w piwnicy. Idź do tajnego przejścia ponownie , a następnie ją do Najświętszej Marii Panny . Podróż na północ i dotrzeć do labiryntu . Wyjść z labiryntu i otworzyć drzwi w celu ratowania Marion . Idź do wierzby i użyj serce szmaragd leczyć Marion . Na dzień jedenastej , cios róg i użyj planu Brat Tuck w zasadzkę na pociąg . Na dzień dwanaście , przekształcić się w drzewo , tak szybko , jak to możliwe , aby uniknąć wrogów . Gdy ich już nie ma , przejdź do Settlers i dać rycerza hasło . Porozmawiaj z nim i go zastrzelić , gdy stara się atakować . Trzynastego i ostatniego dnia iść na bagna. Nosić pierścień wody przywołać ducha wody i porozmawiać z nim . Dostać w łodzi , a następnie ducha do wieży . Chwycić bluszczu i używać” GORT ” zaklęcie , abybluszcz rośnie. Wspinać się po bluszczu i porozmawiać z rycerza. Pokaż mu hasło i zejść po bluszczu ponownie. Gra jest zakończona i wyświetla sekwencję końcową . Imperium

Dodaj komentarz