Jak Program LEGO mindstorm Spike

LEGO Mindstorms są zestawy , które pozwalają na budowanie i programowanie własnych robotów . Spike jestrobota skorpiona , które mogą być zaprogramowane do walk na sześciu nogach , usłyszeć i zobaczyć z czujników ultradźwiękowych . Spike ma również mechanizm stinger zaprojektowany sparaliżować swoją ofiarę . Roboty Mindstorms NXT się z oprogramowania przeznaczonego do programowania, programowanie robota proste, nawet jeśli masz niewielkie lub żadne doświadczenie w programowaniu w ogóle. W instrukcjach
Wstępnie zaprojektowane programy
1

zainstalować program LEGO Minstorms NXT dołączonej do zestawu Mindstorms na komputerze . To oprogramowanie jest niezbędne podczas przesyłania wstępnie zaprojektowanych programów do robota .
2

oknie NXT podłączyć do komputera za pomocą dostarczonego kabla USB .
3

Pobierz programy mające na Spike od LEGO.com lub programy NXT . Kliknij na link, pobrać i zapisać pliki w folderze na swoim komputerze, na którym będzie można łatwo je znaleźć , gdy chcesz przesłać programy do komputera z NXT .
4

Wybierz zapisany plik z komputera i przesłać ją na oknie NXT . Będzie on automatycznie umieścić plik w odpowiedniej kategorii , na przykład umieszczając pliki dźwiękowe w folderze plik dźwiękowy na oknie NXT .
5

Wybierz program z listy zapisanych programów w oknie NXT i wybrać „Uruchom” , aby uruchomić program .
Proste do-It – Yourself Programy
6

po włączeniu skrzynce NXT „Program ” z menu NXT .
7

Wybierz polecenia z menu programowania , takich jak ” naprzód”, ” cofnij” i ” Pętla ” , przewijając menu Polecenia z szarymi klawiszami strzałek w lewo i prawo na polu sterowania NXT .
8

Wybierz „Uruchom” z menu NXT , aby wykonać program, zaprojektowany . Można ” Pętla ” program tak, że działa w kółko do momentu wyłączenia lub odłączenia pole NXT . Imperium

Dodaj komentarz