Jak edytować Jednostek w średniowiecznej 2

” Medieval : Total War 2 ” to pierwszy bezpośredni sequel gry Total War w długiej serii biegu . Został wydany w 2006 roku do krytycznej fanfar , zdobywając 88 na Metacritic i dodatku do gry , który obejmował kampanię w Ameryce Środkowej . Podobnie jak jego poprzednik , ” Rome: Total War „, ” Medieval : Total War 2 ” jest łatwo zmodyfikowany z pewnym wysiłkiem , z powodu gry zmienne przechowywane w pliki tekstowe , które muszą być rozpakowane . Instrukcje
1

poprawki ” Medieval : Total War 2 ” do obecnej wersji . 1.4 jest dołączony do dodatku Kingdoms . Przejdź do katalogu, z : ” . Unpack_all.bat ” ” Medieval Total War 2″ w nim i kliknij dwukrotnie na To wydobywa ukryte pliki konfiguracyjne , a także inne pliki , które zawierają średniowiecznej 2 pliki * .dat .
2

Dwukrotnie kliknij na ” export_descr_units.txt ” Medieval 2 w folderze instalacji , który powinien domyślnie do prostego edytora tekstowego . Jest to plik z opisem jednostkowych w nim.
3

Edycja zmiennych w tym pliku dla jednostki , którą chcesz zmodyfikować . W większości przypadków , deskryptory są proste , takie jak „głos ” i „kategoria „. Skonsultować się z instrukcji w sekcji ” Materiały referencyjne” do zastosowań bardziej niejasnych opisów .

Dodaj komentarz