Jak prowadzić gry na żywo Clue

Anthony własna Ernesta Pratta w 1944 roku ,” Clue ” gra planszowa mogą być odtwarzane przez dorosłych i dzieci podobnie. Grając live-action ” Clue ” to kolejna wariacja na temat gry. Jednak gospodarzem żywo ” Clue ” gry jest więcej niż po prostu otwarcie forum i określający kawałki . Gospodarzem żywo ” Clue ” gra staje się centrum gry , odpowiedzialny za planowanie i prowadzenie gry i jej zawodników przez cały stages.Things w grze będzie potrzebne Katowice Zaproszenia
Prop broni
prop Costume Akcesoria na kolacje Obrazów kart Wskazówek
kartki gracza
karty Lokalizacja
niewinnych i winnych karty
winny kopercie Obrazów Lokalizacja rekwizyty
długopisy lub ołówki

Zobacz więcej instrukcji Katowice przygotowują się do gry
1

Wyślij zaproszenia co najmniej na tydzień przed żywo ” Clue ” partii . Możesz użyć przechowywania zakupionych zaproszenia , zaproszenia drukowania na komputerze , a nawet ręcznie rysować je . Zaproszenie powinno być motywem do rozmiaru strony. Również czy są obowiązkowe . Jeśli stroje są obowiązkowe , przypisać znaki w tej partii więc zaproszenie widzów wie, co rodzaj stroju muszą stworzyć .
2

Zbierz kilka rekwizytów . Mają rekwizyt do reprezentowania każdego z broni : świecznik , rury ołów, liny , klucz, rewolwer i nóż. Zazwyczaj można znaleźć nieszkodliwe, plastikowe wersje tej broni w sklepie z zabawkami , a nawet w dolarach dyskont . Jeśli stroje nie są obowiązkowe , należy rozważyć nabycie rekwizyty dla postaci do noszenia . Na przykład , mają boa z piór dla pani Peacock i parę okularów do profesora Plum . Kostium, rekwizyty powinny być proste , ale należy określić charakter (patrz wskazówki ) .
3

ozdobić . Tradycyjniegra ” Clue ” odbywa się w dziewięciu salach dworu :kuchnia , gabinet, oranżeria , sala, jadalnia , sala bilardowa , pokój gościnny , biblioteka i sala balowa. Jeśli nie masz dziewięć pokoi , dzielą pokoje odpowiednio , i dodać kilka rekwizytów , aby dać im trochę atmosferę . Na przykład , stos kilka książek w bibliotece , pokrycie okien z ​​ciemnym kocem w salonie , lub ustawić stół karty z kilka piłek siedząc na nim reprezentować salę bilardową . Etykieta pokoje , aby uniknąć nieporozumień .
4

Zaplanuj menu z góry . Dobra gra ” Clue ” zaczyna się od posiłku. Kolacja daje również lokaja lub gospodarza, możliwość przygotowania kilku rzeczy (patrz punkt 2 ) . Posiłek nie musi być skomplikowane , ale goście powinni siedzieć w wyznaczonym jadalni do jedzenia . To może być proste przekąski,obfite posiłek obiad lubwielu przedmiotów . Jeśli planujesz bardziej skomplikowany posiłek , nie jest przygotowany wcześniej , a nie ktoś odgrywać członka personelu , aby pomóc jej służyć .
5

Tworzenie karty pojęcia w góry . Możesz wyciągnąć własne karty clue , użyj karty pojęcia, że ​​pochodzą z płyty przyszedł , lub wydrukować nowe karty pojęcia o komputerze . Każda karta wskazówka powinna wymienić wszystkie miejsca , postaci i broni, więc gracze mogą sprawdzić je jak odkryć ukryte wskazówki .
6

Tworzenie lokalizacji i odtwarzacz kart . Standardowe karty indeksowe z nazwą lokalizacji lub gracza dobrze na tym . Możesz także skorzystać z karty , które pochodzą z gry planszowej .
7

Tworzenie niewinnych i winnych karty . Będziesz potrzebował jednego winnego karty , a reszta powinna być niewinne karty . Liczba niewinnych kart trzeba zależy od liczby osób uczestniczących . Nie powinno byćdla każdego gościa karta , i tylko jedna z tych kart powinna byćwinny karty .
Hostinggier
8

Pozdrówcie każdego gościa przy drzwiach . Ty, jako gospodarz , tolokaj . Prowadzić każdego gościa do innego pokoju lub obszaru , który reprezentuje pokój . Jeśli nie przypisywać znaków w procesie zaproszenie , jest todobry czas, aby rozdawać kart postaci , a także kostium rekwizyty . Zbieraj kart postaci po przypisane znaki gościom . Jest to równieżdobry czas, aby oddać graczom niewinnego lub winnego karty . Shuffle karty wcześniej , więcosoba, która kończy się wraz z kartą winy , inaczej znany jako mordercy , jest losowo wybrane .
9

Umieść winny kopertę w centrum miasta , obok broni i lokalizacji karty . Podczas powitania gości ,morderca powinien włożyć swoją kartę zawodnika do koperty , a takżekarty narzędzie zbrodni ikarta miejsce . Narzędzie zbrodni i lokalizacja karty wybrane są do mordercy . Morderca powinien powróci do swojego pierwotnego pokoju . Proces ten jest najbardziej efektywna, gdy pokoje są podzielone w taki sposób , że żaden inny gość widzi , kiedy jeden gość liście umieścić swoje karty w winnym kopercie .
10

zbierzemy grzeszników kopertę i przechowywać go w bezpiecznym miejscu , na przykład w kieszeni . Wymieszać kart postaci , a pozostałe karty lokalizacji. Podzielić karty na kilka stosów , który pasuje do liczby gości .
11

Powrót do gości i wręczyć każdemu jeden stos kart , jak równieżkarta karta trop . Pozwalają im wypełnić kartę arkusza wskazówką , następnie zebrać karty z nich . Powtórzyć ten proces z każdym z gości . Goście zachować arkusze kart trop .
12

Zaproś gości na kolację . Posadzić je w jadalni , służyć obiad , a następnie wybaczyć sobie na chwilę . To gdzie ma drugą osobę jest w ręku , ponieważ może on zająć się potrzebami swoich Gości kolację podczas udziału w następnym etapie .
13

Ukryj karty postaci, karty lokalizacji i podpory broń całej dziewięciu pokoi . Nie ukrywa broń wskazaną przez kartę broni w winnym kopercie . Że broń powinna znajdować się w obszarze nie- gra na pozostałą część gry. Karty i broń powinna być dość dobrze ukryte nie można łatwo odnaleźć , ale nie tak mocno , że nie można znaleźć.
14

Wróć do jadalni i zakończyć kolację . Pozakończeniu kolacji , przenieść się do centrum miasta , aby ” odkryć ” ciało . Ciało może być odgrywanie ról i wyobraźni , można też ukształtować ciało z ubrania do reprezentowania poszkodowanego . Jeśli zdecydujesz się na mody ciała , należy umieścić go w czasie ukrywania broni , lokalizacji i charakteru karty .
15

Prośba że goście rozstali się zlokalizować wskazówki . Wskazówki obejmują karty zawodnika , karty lokalizacji i rekwizyty broni . Każda wskazówka , że znaleziska gości powinny być zaznaczone na jego karcie karty wskazówką a następnie zastąpić w dokładnej lokalizacji , w której został znaleziony. Gracze mogą rozmawiać ze sobą , starając się odkryć wskazówki , ale przypominają gościom, że każda postać ma tajemnic i nie powinny ujawniać informacji na innych gości . Każdy gość powinien pozostać w charakterze . Ustaw limit czasu , takich jak godziny na poszukiwaniu wskazówek.
Wielki finał Foto 16

Zbierz swoich gości w centrum miasta, powygaśnięciu terminu .
17

Pozwól każdego gościa do oskarżenia , opartego na jego karcie karty trop . Na przykład ,gość , który nie znajduje się rekwizyt świecznik , kartę pani Peacock lub karty pokój bilardowy , może powiedzieć: ” Myślę, że zrobił to pani Peacock w sali bilardowej ze świecznika „. Jeśli inny gość znalazł świecznik , kartę pani Peacock lub karty pokój bilardowy , może ona podważyć odtwarzacz oskarżając z jednym z dowodów znalazła . Na przykładgracz, który znalazł kartę pani Peacock może powiedzieć: ” To nie była pani Peacock . Widziałem ją w jadalni podczas morderstwa . ” Pozwól, aby każdy gość mieć kolej złożenie oskarżenia . Goście powinni wypełnić swoje arkusze kart wskazówką jak nowe informacje są ujawniane. Morderca powinien oskarżać , jak również, aby zachować charakter.
18

Powtórz krok 2 , ażgość oskarża mordercę zbrodni w odpowiedniej sali , a z poprawną broni. Może to potrwać kilka rund . Każdy gość powinien mieć skręt w każdej rundzie .
19

Nagrodaosoba rozwiązuje przestępstwa z małym tokena. Rozwiązać przestępczości oznaczagość domyślił mordercę , broń i lokalizację dokładnie. Nagrodą może byćbon lubdobre pieczone , na przykład . Można również przyznać morderca nagrodę , za to, żedobre , sport , i dlatego, że nie był w stanie dokonać dokładnych oskarżenie , ponieważ byłamordercą . Imperium

Dodaj komentarz