Jak pisać skrypty do Medieval II : Total War Kingdoms

Od czasu wydania ” Medieval II : Total War ” 2006 przez SEGA ,wydawca zwolniony dodatku do gry o nazwie ” Kingdoms „. Wraz z gry podstawowej , ” Kingdoms ” posiada kod w pełni konfigurowalny , pozwalając użytkownikom na tworzenie skryptów i modyfikacji do gry, czy większych lub mniejszych . Jeśli chcesz utworzyć skrypt dla kopii ” Medieval II : Total War : Kingdoms , ” trzeba plik Notatnika i znajomość języka pliku wsadowego Microsoft . Instrukcja
1

Otwórz nowe wystąpienie Notatnika na komputerze.
2

Wpisz kod , którego chcesz użyć . Na przykład , jeśli chcesz wymusić ” Medieval II : Total War ” . Użyć innego pliku konfiguracyjnego zamiast domyślnego jeden typu ” medieval2.exe @ x.cfg , ” zastępując „X” z nazwą konfiguracji

3

wpisz następujący kod pod dowolny kod należy wpisać : ” medieval2.exe – io file_first . „. Ilekroć sobie sam plik wsadowy , kod ten jest zobowiązany do informowania „królestwa „, które w rzeczywistości stosując modyfikację .
4

Naciśnij klawisz „Ctrl ” i „S ” i czekać na oknie dialogowym do pojawiają . Wpisz ” x.bat ” z cudzysłowów , zastępując „X” z wybraną nazwą. Imperium

Dodaj komentarz