Jak zrobić stage Bonus na MUGEN

fani gry walki chcą spróbować swoich sił w tworzeniu własnej gry walki 2D niestandardowej można spróbować popularnego MUGEN programu tworzenia gry walki. Dostępne do pobrania za darmo , MUGEN pozwala graczom na tworzenie własnych niestandardowych znaków i etapy bonusowe lub po prostu pobrać i zaimportować te stworzone przez społeczność MUGEN online. Choć MUGEN jest złożonym i trudnym programem do nauki , można zacząć od drobnych , budując proste etap w planie i background.Things trzeba edytor
MUGEN
Obrazu
Pokaż więcej instrukcji
matematyczne 1

Zaplanuj etap przed rozpoczęciem procesu . Będziemy chcieli, etap , który jest wizualnie i tyle złożone , aby utrzymać uwagę gracza , a jednocześnie na tyle prosty do rozwiązania , jako pierwszy projekt.
2

Draw lub pobrać grafiki na planie stadium w i tło i zapisać pliki z rozszerzeniem PCX . Można znaleźć na stronach internetowych użytecznych zasobów społeczności MUGEN .
3

Resize wysokość swojej nowej i obrazów tła do co najmniej 240 pikseli , minimalnego wymogu MUGEN . Jeżeli grafiki są zbyt małe , po prostu rozciągając je w edytorze graficznym będzie produkować obraz niskiej jakości . Zamiast tego , należy rozważyć udział obrazu i powielanie go na pokrycie dodatkowego miejsca .
4

Utwórz nowy plik SFF w Fabryce Myśliwskiego i dodaj swoją nową wiedzę i obrazy tła . Upewnij się, że obraz plików SFF i wszystkie zlokalizowane są w tym samym katalogu . Alternatywnie , można rozpocząć poprzez skopiowanie jednego z etapów domyślne i po prostu wymianą plików graficznych z własnymi.
5

Ustaw ” Grupa ” pole dla obu obrazów do 0 . Ustaw „Image” Pole do 0 na tle i 1 na pierwszym planie .
6

Wypełnij „X” i ” Y ” wartości dla każdego obrazu . Wartości te wskazująna przesunięcie obrazu , lubliczba pikseli , które mają każdy obraz , aby przejść z krawędzi ekranu . Zagraj z tych numerów , aż tła i pierwszego planu są w wygodnej pozycji , bez pustych miejsc .
7

Skopiuj plik DEF z istniejącej scenie i otwórz go w Notatniku . Możesz użyć jednego z plików z etapów domyślnych , jeśli chcesz.
8

Zmień ” boundleft ” i ” boundright ” Wartości do pasujących do Twojego projektu. Możesz znaleźć boundright przez odjęcie szerokości 320 pikseli z Twojego planie obrazu pliku i dzieląc przez dwa. Boundleft będzie równy negatyw boundright . Na przykład , jeśli obraz jest 400 pikseli szerokości , twoja wartość boundright wynosi 40 a wartość boundleft jest -40 .
9

Dodaj ” boundhigh ” wartość przez odjęcie 240 z pierwszym planie wysokości obrazu i mnożąc przez -1 . Na przykład , jeśli obraz jest 300 pikseli wysokości , twoja wartość boundhigh jest -60 .
10

Edytuj ” zoffset ” wartość , jeśli znaki w grze wydaje się unosić nad sceną lub pogrążyć się w nim . Trzeba będzie spróbować różnych wartości , aż czuje się dobrze . Na pierwszy test , spróbuj wartość 200.
11

Ustaw ” płytki ” wartość w ” BG tyłu ” do ” 1.0″ i” Maska ” wartość „0”. To powoduje, że tło do pętli wielokrotnie jakogracz porusza się tam iz powrotem .
12

Ustaw ” maski ” wartość w ” BG ziemi ” do 1 . To właściwie ustala przejrzystości między pierwszym planem a tłem .
13

Otwórz MUGEN i załadować nowy etap . Imperium

Dodaj komentarz