Jak zrobić najlepszy zespół na Madden 10 Franczyzy projekcie

Nie ma nic bardziej frustrującego w ” Madden NFL 10″ nie stara się przekazać odbiorcom , którzy upuścić piłkę każdą inną grę , lub próbuje uruchomić z zespołem , że po prostu nie można dostać jest wykonana na podłożu. Czy wolisz , aby uruchomić lub przekazać ,kluczem do opracowywania świetny zespół jest wybranie tych , które współpracują ze sobą , aby pomóc Ci grać na swój sposób . Po tym wszystkim , Larry Fitzgerald nie jest bardzo przydatne , jeśli rozgrywający wyjścia jest JaMarcus Russell . Sporządzanie solidny zespół , który pasuje do Twojego stylu gry stawia się w pozycji gonić tego nieuchwytnego pierścień Super Bowl . Instrukcje
1

Opracowanie filozofię zespołu. Przed rozpoczęciem projektu , zdecydować, czy chcesz , aby skupić się na budowaniu przechodzącej atak , gra run mocy lub obrony blokowania . Odpowiedź na te pytania przed opracowaniem daje kierunek zespołu i podejmowania trudnych decyzji między zawodnikami jest znacznie łatwiejsze .
2

Narysuj projekt pokładzie . Przeglądać listę nazw i spisać kilka tych , które pasują do planu swojego zespołu . Jeśli chcesz , aby uruchomić piłkę , na przykład zdecydować, które z systemem plecami chce się dotrzeć na początku , a następnie rozejrzeć kilka prostych odbiorników , które można odebrać później w projekcie . Pamiętaj , że wielu graczy są lepsze niż ich oceny sugerują , więc powinieneś sprawdzić poszczególne statystyki , a nie tylko ogólnych liczb .
3

gracze Projekt franczyzy z kilku pierwszych wybiera . Są to gracze będą budować drużynę wokół , więc korzystać z dwóch lub trzech pierwszych wyborów do budowania mocnych . Dla najbardziej ofensywnych drużyn , rozważyć elitarnych graczy Umiejętności ( Rozgrywający , uruchomione plecy , szerokie odbiorców i obcisłe końce ) i niezawodne obraźliwych linemen . Zespołów obronnych , myśleć o opracowanie Cornerback zamykania lub siniaków Defensive Tackle . Trzymać się planu gry , nie pozwól Adrian Peterson kusić do sporządzenia go pierwszy , jeśli nie chcesz zespół run – pierwszy .
4

Znajdź wartościowych graczy, aby wypełnić swój roster . Począwszy 90 ogólnych graczy na całym pokładzie jest niemożliwe , więc zwrócić uwagę na statystyki odpowiednich do pozycji gracza. Na przykład ,Defensive Tackle może stracić ogólnych punktów ze względu na niską ocenę prędkości , nawet jeśli ma dobre ruchy blokowe rzuca mocy i umiejętności . Niewiele badań przechodzi długą drogę w kierunku znalezienia stałych przystawki i głębokość , jakprojekt nosi na .
5

Zarządzaj wykresu głębokości . Upewnij się, czy wszystkie gracze zaczynają , w którym chcesz je i gdzie pasuje najlepiej . Warto zauważyć , że niektórzy gracze są naprawdę z dala lepsze od ich naturalnych stanowisk . Zewnętrzny linebackers prawie zawsze oceń wyższe końcach obronnych , na przykład .
6

Wybierz playbooks swojej drużyny . Playbooks Madden odzwierciedlają rzeczywistych mocnych i słabych drużyn , więc wybrać książki z zespołami , które są podobne do Ciebie . Pomyśl o użyciu przestępstwa Nowej Anglii , jeśli zespół wygląda często przechodzą , albo w Tennessee , jeśli chcesz , aby uruchomić piłkę . Na obronę , większość zespołów użyć albo4-3 lubsystem 3-4: wybrać 4-3 , jeśli masz dwa rozwiązuje obronne Run- farsz i 3-4 , jeżeli masz dwa szybkich linebackers środkowe
< . br>

Dodaj komentarz