Wnętrza Wyzwania dla Cub Scouts

W wielu przypadkach , Cub Scouts wolałbym być na zewnątrz , ale czasamipo prostu pogoda nie współpracuje i muszą prowadzić działalność w domu . Jeśli jesteś zmuszony do przeprowadzenia zgromadzenia scout w domu, to jestmądry pomysł, aby zaplanować pewne działania , aby ożywić zdarzenia . Wstępnie zaplanowane gry i przekaźniki pozwoli harcerze wykorzystać swoje umiejętności pracy w zespole , a także ich zdolności fizyczne. Szpatułki Hokej

To nie jest dokładnie to, hokej na lodzie , ale to wyzwanie jest tak samo zabawne oglądać . Na przygotowanie się do gry , należy podzielić na równe grupy zwiadowców i je tworzą linię . Pozycja miniatura hokej nets około sześć stóp przed każdym zespołem i wręczenie pierwszego Scout ? Szpatu i piłki do ping ponga . Z szpatułki w ustach , każdy harcerz musi dostać się na kolana i próbował uderzyć piłkę do ping ponga w sieci. Raz sukces , on pobiera piłkę i wraca do swojego zespołu. Zespół ogłosiłzwycięzcą raz każdy strzelił .
Crawling tor przeszkód

wyzwaniem przekaźnik wymaga pewnych dostaw i przygotowania, aleefekt końcowy jest wart wysiłku . Dla każdego zespołu , ustawić kurs składający się z sześciu stóp słup zawieszony na dwa krzesła, opony rowerów, kręgle i parę balonów . Każdy harcerz musi wiązać nogi razem o długości liny , a następnie przejdź przez tor przeszkód. On będzie czołgać się pod biegunem , wykręcić poprzez oponę rowerową , przewracać kołek z nosa , a potem pop dwa balony i wracaj do swojej grupy . Zespół do mety , wygrywa. Imperium Golf Przekaźnik

Dla każdego gracza w tej sztafecie , musisz jeden kawałek stroju golfowym , takie jak miotacz , kapelusz, sweter i rękawice . Podzielić na grupy harcerzy sześć i wyznacza jeden zawodnik z każdej drużyny , aby być”model „. Pozycjonować modele w centrum obszaru przekaźnika i umieścić oddanie kubek po drugiej stronie . Kiedy zaczyna grać, każdy członek zespołu biegnie do swojego modelu i ubiera go w kawałek stroju golfowym . Raz ma na sobie wszystkie elementy , model obraca się i putts piłki golfowej do umieszczenie kubka. Pierwsza drużyna wygrywa zatopić putt .
Balloon Race

Mark sięobszar gry z początku i na mecie . Tworzą grupy składające się z sześciu do ośmiu harcerzy i ich linii na początku . Daj każdej grupie jeden duży i jeden mały balon balon . Pierwszy gracz musi zrównoważyć mały balon na większej balonu , jak on działa i idzie do mety . Jeślibalon spadnie , musi wrócić i zacząć od nowa . Kiedy dotrze do mety , on odwraca się i biegnie z powrotem do jego zespołu , wręczając balony się do następnego gracza . Pierwszy zespół , którego zawodnicy zakończyć wygrywa.
Jousting palcach

wyzwaniem może wydawać się wizytówką wielkości i siły , ale jest naprawdę więcej o zręczności i szybkości . Mają dwa harcerze twarz ku sobie i dołącz swoje prawe dłonie razem w Armwrestlingu uścisku . Każdy harcerz następnie rozciąga palcem . Pierwszy zwiadowca dotknąć palcem w dowolnym miejscu na ciele drugiego harcerskim , bez prawego ramienia , jestzwycięzcą.
Paper Airplane Zabawa

Z arkusza papieru dla każdy harcerz , można stworzyć grę, która będzie testować prędkości jazdy i umiejętności inżynierskich . Poinstruować zwiadowców zrobić papierowy samolot . Wyznaczają linię startu i mety w całym pokoju . Zwiadowcy kolejce na linii startu i rzucać swoje samoloty w kierunku mety , a następnie uruchomić się , gdy ich samoloty wylądowały i rzucić ponownie. Pierwszy zwiadowca , aby go przez linię mety , wygrywa. Imperium

Dodaj komentarz