Jak grać w Shrek 2 Monopoly Jr

Postacie z Shrek udają się po krainie Far Far Away . Shrek , Fiona , Osioł i Kot w butach będzie zobaczyć wiele rzeczy po drodze . Gdy znajdą zabytków chcą, mogą je nabyć . Struktura gry jest podobny do regularnego Monopoly , stosując uproszczone zasady i znaki , do których dzieci mogą odnosić . Instrukcje
Konfiguracja
1

Pop pionki tekturowe z blach części i umieścić je w pionek stoi . Posiada każdy gracz wybrać pionka znaków i umieścić ten znak w przestrzeni ” Idź ” na planszy .
2

Daj każdemu graczowi 10 domów z tworzyw sztucznych. Umieścić talię kart ” Szansa” do dołu na planszy .
3

Wybierz jednego gracza , który będziebankier . Osoba ta będzie odpowiedzialna za udzielanie każdego gracza : pięć 1 dolar rachunki, cztery 2 dolary rachunki, trzy 3 dolary rachunki, jeden 4 dolarów rachunek i jeden 5 dolarów rachunek . Bankier będzie również dbać o wszystkich transakcji bankowych w całej grze .
4

Rzuć kośćmi . Gracz, który wyrzuci największą liczbę ma z kolei pierwszy .
Playing Game
5

Rzuć kostką i przesunąć pionek , że liczba miejsc . Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na powierzchni .
6

Pay bankiera kwotę, która pojawia się na planszy gry , jeśliprzestrzeń przestrzeń nie jest własnością . Możesz również umieścić jeden z plastikowych domów na przestrzeni . Następnie zebrać czynszu od innych graczy , którzy lądują na tej przestrzeni .
7

zapłaty kwoty na grze przestrzeni forum jako czynsz do innego gracza , jeśliprzestrzeń jest już własnością innego gracza.

8

Zbieraj $ 2 Bill za każdym razem przejść”Go” miejsca .
9

Rolka ponownie, jeśli lądujesz na miejsca , które mówi ” roll On Again „.

10

Pay 2 dolary po wylądowaniu naHappily Ever After miejsca Potion wypić eliksir . Te pieniądze powinny być wprowadzane do gry planszy z napisem ” Mr monopolu Loose Change „.
11

wylądować na „obiad” przestrzeni i będzie pozostanie na tym miejscu aż do następnej tury .

12

Umieścić 3 dolary na obszarze ” pana monopolu Loose Change ” podczas lądowania na powierzchni ” Idź na lunch” , a następnie przesunąć pionek na „obiad” przestrzeni .

13

Narysuj kartę „Szansa ” , jeśli lądujesz na ” możliwy ” przestrzeni i postępuj zgodnie z instrukcjami na karcie . Jeśli karta czyta ” Free House , ” patrzeć na kolor karty i zobacz, czy możesz umieścić jeden z domów na przestrzeni przełomowych jeśli oba punkty orientacyjne nie należą . Jeśli pomieszczenia są własnością i są dwie kolorowe domy na nich , można wymienić jeden z nich z jednym z własnych. Jeśli zabytki mają już te same domy kolorów , trzeba odrzucić kartę szansę i narysować nowy.
14

stwierdzenie zwycięzcę , gdypierwszy gracz zabraknie pieniędzy . Pozostali gracze zgadzają się ich pieniądze . Gracz z największą ilością pieniędzy jestzwycięzcą. Imperium

Dodaj komentarz