Jak zrobić wodospad w Far Cry 2 Map Editor na PS3

edytor map w ” Far Cry 2 ” daje dostęp do tych samych narzędzi, programiści używane do tworzenia poziomów widzianych w grze . Manipulując funkcje, takie jak mas lądowych , liści i wód , można tworzyć bardzo szczegółowe i interaktywne mapy multiplayer . Chociaż nie ma bezpośredniego sposobu , aby stworzyć wodospad z edytora map , sprytnie manipuluje niektóre zniszczalne obiekty w grze jest możliwe utworzyć prowizoryczną wersję wodospadem . Instrukcje
1

Otwórz ” Far Cry 2 Map Editor „. Kliknij przycisk „Plik” i wybrać ” Nowy „. Wybierz dowolny rodzaj poziomu pragnienie.
2

Zbuduj mały Rocky Mountain pomocą narzędzia głaz . Kliknij przycisk „obiekty” i wybrać pompy wodne . Stos kilka pomp wodnych obok siebie na szczycie góry , tuż za krawędzią . Pompywody podniesie się o 6 metrów , wystarczy na kilka warstw beczek , aby dopasować pod spodem. Kliknij zakładkę „Opcje” i obracanie pompywody do przodu więc pochylić się nad krawędź nieznacznie . Wróć do menu ” obiektów” i wybrać tan wybuchające beczki . Stos kilkanaście beczek pod spodem i za pompami wodnymi .
3

Kliknij narzędzie „g ” . Zbudować duży zwis tuż nad pomp wodnych ; starają się ukryć pompy wodne w cieniu stworzonego . Dodać trochę liści z przodu , obok beczek i pomp , aby je ukryć .
4

Kliknij na „terenu” narzędzia edytora i stworzyć mały wyłom w ziemi przed górach, o wielkości stawu lub jeziora . Wyregulować poziom wody , dopóki nie jest to mały zbiornik wodny na podstawy góry . Kliknij przycisk „Plik” i wybierz ” Zapisz”.
5

Uruchom demo mapie. Strzelać do wybuchowych beczek poniżej pompy . Gdy beczki eksplodować , pompy zostaną uszkodzone i rozpocząć natrysk z wody , która wygląda jak wodospad. Możesz wrócić do edytora , aby dostosować kąt i położenie pompy , abyjeszcze bardziej realistyczny efekt .

Dodaj komentarz