Jak oznakować Ruchome znaków w Byond

Byond jestdarmowy program, który działa jako podstawowego szablonu kodowania dla graczy do tworzenia własnych gier role-playing w Internecie. Z Byond , gracze mogą tworzyć unikalne światy , zaprojektować potężne potwory , wymyślać daleko idące wykresy historii i projektowania potężnych bohaterów . Projekt bohater jest jednym z najbardziej centralnych aspektów Byond gry projektowania , jak bohaterowie są ruchome avatary , przez które gracze mogą wchodzić w interakcje ze światem . Na szczęście , kodowanie znaków ruchomych jest prosty proces w Byond . Instrukcja
1

Run Byond .
2

Otwórz kod w grze i przejdź do kodu określającego obiekt, który powinien być w stanie się poruszać.

3

definiowania Obiektu jako ruchome atom, który jestzdolny do przemieszczania się BYOND . Aby to zrobić , wprowadź wiersz kodu:

/obj
lub
/mob

linii kodu /obj jest odpowiednie dla obiektów , które poruszają się w polu , takich jak mosty rysować lub samochodów , podczas gdy /mob jest odpowiednia dla stworzeń , takich jak bohaterów i potworów . Moby , które zostały wyznaczone jako /charakter ma ruch automatycznie przypisany domyślny klawiszy strzałek . Potwory i przedmioty , które nie są gracze mają skrypt domyślnie wędrowny . Imperium

Dodaj komentarz