Jak wybrać dobre ruchy Rook

Szachy to jedna z najstarszych gier w istnieniu . Ewoluuje z popularnych gier strategicznych w Azji już w 6 wieku , szachy szybko rozprzestrzenił się na całym świecie . Nowoczesna forma i zasady gry w szachy zaczął się kształtować około 10 wieku , jakgra zaczęła się znormalizowane . Szachy togra zarówno strategii i taktyki z graczy mistrzowskie nauki setki możliwych ruchów i kombinacji w ciągu swojej kariery . Zrozumienie podstawowych taktykę potężnego kawałka jak na rook może pomóc podjąć decyzję o tym, co stanowi ” dobry ruch ” w grze . Instrukcja
1

chronić wieżę , jeśli to możliwe . Wiele taktyka szachy obejmować pozostawiając jeden z kawałków celowo otwarty do ataku , głównie oferując go przeciwnik w tzwGambit, lub utraty kawałek zdobyć jeden przeciwnik w zamian . Są to ważne i wykonalne taktyka do wykorzystania w trakcie gry , ale trzeba wziąć wartość kawałka będzie traci pod uwagę. Wieża jest jednym z najbardziej zaawansowanych elementów w grze , często nazywanyciężki kawałek i jest trzeci za króla i królowej w ujęciu wartościowym . Wieża nie należy stosować , jeśli to możliwe , jako ofiarny sztukę ze względu na moc , że oferuje w środku i końcówce .
2

Przesuń wieżę otworzyć lub pół otwartych plików w miarę możliwości. Pliki są kolumny na szachownicy . Otwarty plik jest , gdy nie ma pionki z obu stron na temat tego pliku. Plik jest otwarty w połowie , kiedy nie ma przyjaźni pionki na pliku . Gawrony mają największą moc , gdy mają biegaj, pionki na bloku pliku większego zwrotności wieżę i ofensywnych możliwości .
3

sterowania zajmuje i pliki z rook. Pojedynczy wieża może być stosowany do ochrony lub grozić całą rangę lub plik od ingerencji lub spostrzeżenia części wroga w swoich kontrolowanych placów . To może być używany do całkowitego opanowania rycerza wroga , na przykład, jeśliprzeciwnik jest w narożniku . Jednym placu ,wieża może kontrolować każdy potencjalny placrycerz może przenieść się będąc z dala tego rycerza .
4

Ataku 7 i 8 stopni do skutków niszczących . 7 i 8 szeregach są dwa szeregi , gdzie pionki przeciwnika zostały utworzone . W otwarciu spotkania , przed kawałki są opracowane , są one ciasno na 7 i 8 szeregach z pokoiku manewrowej . Ta niezdolność do swobodnego przemieszczania się , w połączeniu z brakiem wszystkich niżej sklasyfikowanego kawałki zagrażają kwadraty w bok , to oznacza, że​​wieża atakuje 7 i 8 szeregów może zburzyć spustoszenie i zmusić się wcześnie zameldować . W końcówce ,pojedyncza wieża na 7. rangi może po prostu ograniczać zdolność króla do odejścia od niebezpieczeństwa i ma kluczowe znaczenie dla wielu strategii endgame mat . Imperium

Dodaj komentarz