Jak zmienić źródło dźwięku w SDK Mapa

Source SDK tozestaw do tworzenia gier wideo zaworów . Pozwala graczom na tworzenie map i modyfikacji zawartości do gier , takich jak ” gmod ” i ” Half Life 2″. Dzięki Source SDK , niestandardowe mapy mogą być tworzone i przechowywane na serwerach prywatnych i publicznych dla innych graczy , aby cieszyć . Pliki dźwiękowe mogą być włączone do mapy aby były unikatowe i dać im więcej głębi . Wykonawczych źródeł dźwięku na mapie może być dokonane za pomocą funkcji narzędzia , które są przewidziane przez Source SDK , który oferuje wiele różnych rodzajów dźwięku . Instrukcja
1

Załaduj Steam, wybierz z menu „Narzędzia” . Wybierz ” Source SDK ” z listy opcji
2

Wybierz , aby załadować mapę edycji programu Hammer , a następnie wybrać rodzaj gry – . Takich jak ” Half Life 2 ” lub ” gmod ” – – które chcesz skojarzyć z mapą
3

Wczytaj istniejącą mapę lub rozpocząć nową , a następnie wybierz obiekt twórca z menu po lewej stronie. . Wybierz dowolny obiekt i umieścić go na mapie , w którym chcesz , aby odtworzyć dźwięk .
4

Kliknij prawym przyciskiem myszy obiekt i wpisz ” env_soundscape_triggerable ” w polu klasy . Wybierz ” dźwiękową ” z listy kluczowymi wartościami i wpisz typ muzyki lub plik dźwiękowy , który chcesz grać , gdygracz jest w pobliżu obiektu. Lista plików dźwiękowych można znaleźć w menu rozwijanym po prawej stronie.
5

Naciśnij ” Ctrl ” i ” T ” jednocześnie , aby otworzyć menu wyzwalać zdarzenia , a następnie wybrać ” dźwiękową ” z rozwijane menu . Wybierz utworzony w kroku 3 w menu rozwijanym po prawej stronie obiektu ; plik dźwiękowy wywoła gdygracz zbliża się do obiektu .
6

zmienić źródło dźwięku , zmieniając typ obiektu lub przesuwania obiektu do nowej lokalizacji na mapie.

Dodaj komentarz