Ostatecznym Aran AP Przewodnik dla MapleStory

Aran jestspecjalna klasa postaci w grze online przygody ” MapleStory „. W większości klas można wybrać różne zlecenia w miarę postępów swoją postać , ale z Aran każdej nowej pracy po prostu otwiera się nowy zestaw Aran zdolności i umiejętności . Za każdym razem można uzyskać wystarczającą ilość punktów doświadczenia , aby osiągnąć nowy poziom , otrzymasz liczbę Ability Points (AP) w celu przypisania do tych umiejętności . Pierwsza praca

zaczynaPierwsza praca na poziomie 10 , kiedy przestają byćPoczątkujący i uzyskać dostęp do umiejętności Aran. Przez kilka pierwszych poziomów umieścić wszystkie swoje punkty zdolność do dwuskrzydłowe , ale dodawać po jednym do walki kroku i Combo zdolności. Po Podwójna Huśtawka ma swoje maksimum 20 punktów , umieścić cztery więcej punktów do walki kroku , a następnie umieścić ośmiu do Zapisz 3 SP . Na poziomie 22 umieścić wszystkie 11 punktów na Pole Arm Booster , potem na max bojowy krok i Combo zdolności. Umieścić ostatnią parę punktów do Polaka Arm Booster .
Drugiej pracy

zaczynadruga praca na poziomie 30 , co nowe możliwości dostępne . Zaczynasz poprzez trzy punkty do Triple Swing , to max obecnie Pole Arm Mastery. Dodaj jeszcze trzy punkty do Triple Swing przed napełnieniem Zapisz 3 SP, Combo Smash i Triple Swing. Następnie skoncentrować się na Combo spustowy i ciśnienie ciała , i wreszcie wypełnić Final opłat do tak daleko , jak to możliwe , do 21 punktów .

Trzecie Job

Trzecia praca zaczyna się na poziomie 70 . Umieść wszystkie swoje punkty w pełnym rozkwicie , dopóki nie jest na maksimum , a następnie zrobić to samo z Critical Combo i śniegu Charge . Następnie wypełnić końcowy Toss i Fenrir Phantom , przed maxing inteligentnego Odrzut i oddanie ostatecznej 11 punktów w Whirlwind . Spowoduje to przejście do poziomu Level 120 .
Czwarte Praca

Czwarta i ostatnia praca przejście z poziomu 120 do 200 osób. Zacznij poprzez umieszczenie na nadmierne wychylenie każdego punktu , Sudden Strike , szybkie Mastery i ostateczny cios przed koncentrując się na coraz nadmierne wychylenie do maksimum. Następnie rozpocznie się najwyższej Mastery i zamrozić na stojąco. Obejmuje najważniejsze umiejętności czwarte zadanie . Co zrobić z pozostałymi punktami należy do Ciebie , ale oddanie niektórych do najwyższej Obrony i Maple Wojownika poprawi swoją postać w defensywie , a Combo Tempest jestdobry atak , jeśli budujesz bardziej agresywny charakter.

Dodaj komentarz