Instrukcja Dungeon Dice

” Lochy Dice „, wydanej przez Parker Brothers w 1997 roku , jest to gra planszowa , w której gracze starają się uciec z głębokim, ciemnym lochu , zbierając Tunnel karty . Jednak każda kolej stawia gracza na ryzyko utraty tych kart lub kwestionowane przez przeciwnika . Aby wygrać , należy tunel z lochu i najlepiej pozostali gracze . Instrukcja
1

Zamontować grę umieszczając szary Dungeon Pit do planszy . Wybierz kartę Więzień i umieścić go na miejscu oznaczonym ” Start” przed , w której gracz będzie siedzieć . Umieścić resztę kart tunel w stos na bok .
2

Wybierz gracza, który pierwszy. Gra toczy prawo. Rozpocznij kolej przez walcowanie sześć kości do dołu . Każda kostka ma sześć symboli – łopata , klucze, latarnia, sztylet i drabiny , które są narzędzia , „Escape ” i hełmach strażnik . Jeśli kostka nie wylądować w boksie ,gracz musi wrzucić je ponownie .
3

Umieść żadnych kości , które odpowiadają na każdym rogu Dungeon Pit .
4 < p> Weź kartę Tunnel według liczby kości , które pasują . Jeśli masz dwie pasujące kostki , nie masz karty tunelu. Jeśli masz trzy pasujące kości , otrzymasz jedną kartę Tunnel . Przez cztery pasujące kostki , masz dwie karty tunelu. Przez pięć meczów , masz trzy karty boisko i jeśli wszystkie kości meczu , masz cztery karty tunelu.
5

Sprawdzić szczególnych meczów , które również dają karty tunelu. Jeśli masz trzy pary symboli , w tym straży , otrzymasz jedną kartę . Jeśli wyrzucisz sześć różnych symboli , masz trzy karty .
6

Weź wszystkie karty Tunel otrzymanych i rozważyć swoje możliwości . Możesz zakończyć swoją kolej poprzez umieszczenie karty Tunel na drogi ucieczki , począwszy od „Start” przestrzeni i ruchu kartę Więzień wzdłuż tunelu , jak wiele kart przestrzeni , jak to możliwe .
7

Wybierz się kontynuować , jeśli nie chcesz do końca swoją kolej . Możesz rzucić kostką , które nie zostały przeniesione do ściany Lochy Pit lub przenieść wszystkie pasujące kostki do ściany Pit . Te mecze mogą być nowe lub dodatkowe mecze kości umieszczone na ścianie z poprzedniej rolki.
8

Weź więcej kart Tunel można wygrać , jeśli nadal na swoją kolej . Po każdym rzucie ,gracz musi przenieść jedną kostką na ścianie Pit . Jeśli tak to , może on kontynuować lub zatrzymać po każdym rzucie . Jednakże, jeśli nie jest w stanie umieścić matrycę na ścianie, traci kolejkę i wszystkie karty tunelu.
9

Uważaj strażników . Jeśli okaże się rolka kości strażników , przenieść je do ściany tak samo jak narzędzia dopasowania . Utrzymać toczenie kości ażkolei kończy że: 1 ) brak kości mogą być dodawane do ściany 2 ) wszystkie sześć kostek znajdują się na ścianie lub 3) pojawia się trzecia osłona . Kiedy trzy lub więcej strażników go na ścianie , obrót gracza jest ponad i wszystkie karty tunelowe otrzymane na tej kolei są tracone .
10

Wyzwanie przeciwnika podczas swojej tury . Musisz rzucić kombinację trzech strażników w trzech rolkach . Jeśli się powiedzie,przeciwnik wykonuje trzy karty Tunel od przeciwnika . Challenger może wybrać , aby zatrzymać lub kontynuować i ponownie zakwestionować samego przeciwnika . Jeśliprzeciwnik nie w każdym czasie ,kolej się kończy, aprzeciwnik musi zwrócić wszystkie karty w tunelu do przeciwnika.
11

Wygraj grę umieszczając osiem kart Tunel na drogi ucieczki , przesuwając więźnia z lochu i poza planszy . Imperium

Dodaj komentarz