Jak Beat Super Mario Brothers 3 Świat 8

Super Mario Bros 3 został wydany w 1990 roku do powszechnej popularności , ostatecznie stając się jednym z najlepiej sprzedających się i najbardziej uznanych krytyków gier wideo wszech czasów . Gra od występował na różnych konsolach , w tym Virtual Console Wii . Super Mario Bros 3 podzielony jest na osiem głównych części , czyli ” światów” , które zawierają wiele poziomów dla gracza do przejścia . Ósmy i ostatni świat jest bardzo trudne do pokonania i może udaremnić kilka players.Things musisz
Super Mario Bros 3 kasety lub gry pliku
2 Magiczne Leafs
Pokaż więcej instrukcji
Bicie Pierwsza mapa
1

Travel w prawo na ekranie mapy , aby wejść otwarcie poziomu zbiornika . Do poziomu auto- przewija się w lewo i jest wypełniona armat i Rocky Klucze . Przeskoczyć szczytach armat nie dać się złapać w ich ogniem . Przełącz na Boomerang Brat w końcu , aby ukończyć poziom .
2

podróży w prawo na ekranie mapy , aby wejść na poziom statku . Poziom statek zawiera również wiele armat i skalista Klucze , choćpoziom bobs także w górę iw dół . Nadal przeskoczyć i całej armaty , aby przejść poziom . Przełącz na Boom -Boom na koniec , aby ukończyć poziom .
3

Wprowadź rurę na górze ekranu mapy do podróży do drugiego mapie .

Pokonując druga mapa
4

Travel w lewo, na drugim ekranie mapy i przejść w ciągu pięciu portali . Każdy portal ma losową szansę transportu do jednego z trzech poziomów . Każdy poziom jest krótka , składa się głównie z platformy skoki i zawiera pole skarb z magicznym liściem na końcu. Pokonać wszelkie poziomy , które są transportowane do .
5

Użyj magicznej skrzynki liść z pozycji i wprowadź poziom Sterowiec po lewej stronie ekranu mapy. Skakać pomiędzy platformami sterowca , wykorzystując swoje zdolności schodzenia dać dodatkowy dystans. Przełącz na latającym Boom -Boom na koniec sterowca , aby ukończyć poziom .
6

Wprowadź rurę po lewej stronie ekranu, aby udać się do trzeciego mapie . Trzecia mapa jest pokryta w ciemnościach i tylko pozwala zobaczyć niewielką część mapy w jednym czasie .
Bicie Trzecia mapa i twierdzę Maze
7

podróżować jedno miejsce w prawo, w dół i jednego miejsca na mapie , aby znaleźć pierwszy poziom . Użyj innego liść z magicznego pudełka poz jeśli stracił swoją moc w sterowca i wprowadź poziom .
8

Pobierz rozbieg od pierwszego odcinka ziemi i latać w prawo, aby znaleźć ukryta rura . Wprowadź rurę i uderzyłduże ” ? ” zablokować , aby otrzymać trzy zielone grzyby . Przechodź poziomie w prawo , upewniając się uniknąć uderzenia przez armaty i uderzył w okno karty na końcu poziomu , aby je zakończyć .
9

Podróż jedno miejsce w lewo i jeden przestrzeń w dół na mapie i wprowadzić drugi poziom . Przechodź poziomie w prawo , upewniając się unikać piaskownice i zły Słońca. Hit pole karty na końcu poziomu , aby je zakończyć .
10

Podróż trzy miejsca w prawo i jednego miejsca na mapie do góry i wprowadzić poziom twierdzy Labirynt, który musi być wykonywany w specyficzny sposób przekazać .
11

Biegnij w prawo i wprowadzić ostatnie drzwi w pokoju , który zostanie otoczonych grupy żółte bloki ukształtowane jak „H” . Postępować w prawo i wprowadzić piąte drzwi przejechania , który będzie spoczywać na szczycie trzy niebieskie bloki . Nadal w prawo i uderzył w „P” przełącznika. Szybko uruchomić w prawo i wprowadzić białe drzwi na końcu sali , przed” P ” przełącznik zabraknie czasu .
12

Idź w prawo i nie mieści się mały otwór . Chodzić w lewo , przeskoczyć Thwomp i uderzył w dwa żółte bloki , ujawniając kolejny przełącznik „P” . Hit „P” przełącznik i idź w prawo. Wprowadź drugi biały drzwi, które się pojawi, który spocznie na niebieskim bloku przeciwko skrajnej prawej ścianie pomieszczenia .
13

Kaczka i niechtaśmociąg cię do pokoju z Boom -Boom . Przełącz na Boom -Boom , aby ukończyć poziom .
14

Podróż jedno miejsce w prawo , jedno miejsce w górę , i dwa miejsca w lewo na mapie i wprowadzić rurę . Będziesz podróżować do czwartej i ostatniej mapie .
Bicie Czwartą Mapa i Zamek Bowser w

15

Travel w prawo na mapie , aby wejść do poziomu floty zbiornik . Poziom będzie auto przewijania w lewo i tam będzie armaty strzelające na ciebie z góry i od dołu . Przeskoczyć i całej armaty , aby przejść przez poziom , i skakać na Boom -Boom na końcu , aby go zakończyć .
16

Podróż na prawo na mapie , aby wejść zamku Bowser jest .

17

W pierwszym pokoju , prowadzony w prawo , obok posągów straży i po schodach . Użyj szary platformę do podróży w górę i przejdź na prawo , obok ochoczo i Roto- dysków . W pokoju z spadających platform , za pomocą platform , aby osiągnąć szczyt pomieszczenia i wejdź w drzwi , w prawym górnym rogu . Przejdź do prawej , obok rzeźby i spadających platform i drzwi po prawej stronie, wejść , która zaprowadzi cię do komory Bowser jest .
18

Fireballs Bowser jest unikać , skacząc nad nimi lub nurkując pod nimi . Kiedy Bowser skacze w powietrze, aby zmiażdżyć cię zwabić go do skoków nad brązowy cegieł na środku pokoju i zabrakło mu na drodze w ostatniej sekundzie . Spowoduje to , żeby przebijać się przez niektóre z cegieł . Kontynuuj ten proces aż Bowser rozbija przez tyle cegieł spadnie przez otwór . Imperium

Dodaj komentarz