Warm Up Running gry dla dzieci

Warm up są ważnym krokiem w każdej działalności sprawności fizycznej. Rozgrzewka przed pracą pomaga organizmowi przygotować mięśnie , które będą używane i ogranicza ryzyko kontuzji . Warm up zazwyczaj składają się z lekkiego oddychanie . Niestety może to być uciążliwe i nudne dla dzieci . Oto przykłady gier , które można odtwarzać , aby dzieci rozgrzane podczas dobrej zabawy . Cukierki Chase

Do tej gry potrzebne jesttrochę preparatu . Po pierwsze,należy dorosły za zakup co najmniej trzy lub cztery kawałki , owinięte , penny – cukierki dla każdego dziecka . Ten cukier powinny być rozłożone na dużym obszarze , zanim dzieci przyjeżdżają. Po dzieci są gotowe , mają im stanąć za linią startu i pamiętać ich lokalizację . Kiedy mówitrener , ” Go „, dzieci wychodzą do odbioru jednego cukierka i powrócić do miejsca ich początku. Dzieci w ten sposób wszystkiecukierki się podniósł . Dziecko z najbardziej cukierków jest zwycięzcą .
Złap mnie, jeśli potrafisz

Aby grać w tę grę , dzieci musi być uruchomiony w miejscu, z kilku obiektów krajobrazowych , takim jak hydranty , znaki stop i pniaki . Jeślitakie miejsce jest niedostępne ,trener może rozprzestrzeniać się kilka obiektów , takich jak czapki, kurtki lub kulki. Najmłodszy zawodnik zaczyna pierwszy , wybierając obiekt i nazywając go jak sprinty do niego . Wszyscy biegacze następnie gonić lidera do konkretnego obiektu . Ostatnie dziecko znajduje sięobok wybrać inny przedmiot przeznaczony do uruchomienia. Zwycięzca jest ostatnim dzieckiem, które nie miało okazać sięliderem .
Octopus

Ta gra działa najlepiej między ścianami lub linii . Najstarszy zawodnik jest” ośmiornicy ” pierwszy i stoi w między dwoma murami , aby poczekać na start. Pozostali biegacze linii na jednej ścianie i uruchomić na przeciwległej ścianie , gdytrener krzyczy ” Go „. Ośmiornica próbuje złapać biegaczy przed dotknąć ściany mety . Jeślizawodnik jest oznaczony , ona łączy ramiona z obecnej ośmiornicy. Razem biegają i oznaczyć więcej biegaczy . Sztuka ta powtarza , aż jeden samotny biegacz,zwycięzca, pozostaje odczepić z ośmiornicy .
Pies pogoni za ogon

Na tej grze , trzeba będzie barwna chustka lub kawałku tkaniny. Wszyscy biegacze rozpoczynają poprzez dużą linię . Każda osoba posiada talię biegacza przed nimi , uważając, aby nie zaczepić palce na odzieży . Następny trener wkłada w chustkę w pasie ostatniego biegacza , pozostawiając co najmniej dwie trzecie wychodzić . Gdytrener krzyczy „Idź „osoba w przedniej linii próbuje uzyskać chustę od końca linii, utrzymując je wszystkie dołączone . Gra kontynuuje każdej osoby mającej okazję być koniec . Dzieciak, który utrzymuje swój ogonnajdłuższy , jestzwycięzcą.

Dodaj komentarz