Lista Fun Party Games

Strony przyciągnąć wiele różnych osób i z tym wiele różnych osobowości . Gier partyjnych pozwala dowiedzieć się więcej o osobowości kolegów gości firm. Podczas tych gier można znaleźć coś o swoich znajomych, że nigdy nie wiecie , że oni wiedzieli, czy to miało miejsce w przeszłości . Przekazać kapelusza

Grupa swoich gości na dwa lub więcej zespołów z taką samą liczbą graczy. Poinstruować graczy do korekty. Umieścić kapelusz na głowę osoby z tyłu każdej linii . Wyjaśnij swoich gości , żecelem jest, aby przejść z jednego gracza kapelusz & amp; # 039 ; s głowę do następnego. Każdy zawodnik musi nosić go przed przejściem do następnego gracza . Pierwszy zespół , aby przejść do odtwarzacza kapelusz z przodu linii , wygrywa . Oczywiście & amp; # 039 ; sTwist . Ręce może & amp; # 039 ; . T być używane do przekazywania kapelusz
Balon Soccer

Daj każdego z gości balon , który jestdługość kijem , gdy przylatują na imprezie . Podzielić graczy na dwie drużyny . Każda drużyna strzeże kosz ubrania na ich końcu pokoju . Opieka może być dokonana jedynie za pomocą balonów . Nie można swat balonu jest stosowany jako piłki z ręki , nie może stanąć przed swoim zespołem & amp ; # 039 ; y kosz , aby go zablokować . Drużyny rywalizować aż jeden zespół wylądował piłkę w drugiej drużynie & amp ; # 039 ; e ubrania basket pięciokrotnie
Zbiory ratownikami Przechodząc grę

Podziel grupę . na kilka zespołów, każdy z równą liczbą graczy i dać każdemu graczowi wykałaczkę . Gracze muszą posiadać wykałaczki w ich ustach , bez pomocy z ich rąk lub kolegów i amp; # 039 ; ręce. Każdy zespół tworzy linię z odtwarzacza w przedniej części linii o cukierki ratownikami na jego wykałaczką . Ratownik może być przekazywany z wykałaczki wykałaczki bez użycia rąk , a nawet w razie upadku na ziemię. Pierwszy zespół , aby zakończyć zadanie wygrywa .
Nigdy nie

Zapytaj każdego gościa , który uczestniczy w partii przynieść 10 $ rolkę kwartałach z nich . Będzie on służył w & quot ; nigdy nie & quot; gry . Gracze tworzą krąg wokół sali z dużym słoju w środku. Pierwszy gracz ogłasza coś, czego nigdy nie zrobił . Każdy gracz, który dokonał tej działalności na kwartał należy umieścić w słoiku . Nadal w kręgu , aż tylko jeden gracz ma ćwierć pozostały . Jeśli ktoś zaczyna rundę , mówiąc coś, czego nigdy nie zrobił , a inny gracz może okazać odtwarzacz jest nieprawidłowy,gracz , który złożył wniosek musi zapłacić pięć kwartałów do słoika . Ostateczna gracz rozdziela pieniądze w słoiku z przyjmującym .
Dwie prawdy ikłamstwo

Kiedy goście RSVP dla Twojej strony , poproś, aby wysłać dwa oświadczenia , które są prawdą o sobie i jedno , że jest kłamstwem. Pozycje te nie powinny być oczywiste . Goście powinni mieć trudności mówiąc , jeżeli produkty są zgodne z prawdą i kłamstwem . Przykładem złej wyboru rachunku byłoby , & quot ; mam czarne włosy & Quot . ; Dobry będzie , & quot ; Na studiach byłem raz podane bilety przez dwóch różnych policjantów w jedną noc & Quot . ; Daj każdemu gościowi kartkę po przyjeździe z trzema oświadczeniami każdego gościa . Gracze próbują odgadnąć kłamstwo dla każdego gracza . Gracz , który odgadnie najwięcej kłamstw poprawnie jestzwycięzcą.

Dodaj komentarz