Jakie są gry, które dzieci bawiły się w 1950 roku i 1960

? Dzieci w latach 1950 i 1960 grał w rozmaite gry , że zakwestionowane zarówno umysł i ciało . Wśród nich zgadywania gry , jak również wydajność i gry wyścigowe , takie jak dwadzieścia pytań , Red Rover i kaczki , kaczka, gęś . Wiele z tych gier są nadal odtwarzane przez dzieci dzisiaj . 20 Pytania

Ta gra jest na zewnątrz, wewnątrz lub w czasie podróży . Jedna osoba wybiera osoby, miejsca lub rzeczy . Inni mają 20 pytań odgadnąć prawidłową odpowiedź . Mogą tylko zadawać pytania , które wymagają odpowiedzi tak lub nie . Pytania mogą być ” Czyczłowiek ? „, ” Czy tomiejsce ? ” lub ” Czy ta osoba mężczyzna ? ” Osób z prawidłową odpowiedź dostaje do wyboru następnego tematu . Jeśli nikt nie odgadnie prawidłową odpowiedź ,osoba, która wybrała temat wybiera inną osobę , miejsce lub rzecz i pytania od początku.
Simon Says

” Simon ” woła kierunki wszyscy podążać . ” Simon ” rozmówca może powiedzieć , ” skakać „, ” Odwróć się „, ” Dotknij nosa ” lub inne dyrektywy . Celem gry jest dla tych, grając tylko wskazówek , gdy poprzedza się zwrotem ” Simon mówi „. ” Simon mówi skakać w górę iw dół „, ” Simon mówi turn around ” lub ” Simon mówi dotknąć nosa . ” Jeśli zastosujemy się do wskazówek podanych bez” Simon mówi ” zdanie , stajesz sięrozmówcy lub ” Simon „.

Red Rover

Dzieci formularz linie w dowolnym miejscu od 20 do 50 metrów od siebie , w zależności od dostępnego miejsca do gry. Tych, w każdej linii dokładnie trzymać się za ręce . Z jednej strony zwraca się na drugą stronę , ” Red Rover , Red Rover , wysłać ( nazwę osoby w drugiej linii ) tuż nad . ” Osoba wymieniona działa tak mocno, jak to możliwe, do drugiej linii , z zamiarem przełamania linii . Jeśli uda się jej łamanie linii , wybierze osobę z linii przerywanej i powraca do swej pierwotnej linii . Jeśli nie jest w stanie przebić, że dołącza do linii próbowała przebić, a druga linia nazywa się ” Red Rover , Red Rover wysłać ( nazwę osoby w drugiej linii ) tuż nad . ”

Zamrożenie Tag

Wybierz osobę , by być ” To „. Celem „to” jest , aby oznaczyć wszystkich innych. Po dotknięciu należy zamrażać w położeniu . Gracze dotknięte są ” zamrożone ” i nie może się poruszać , ażgra się kończy lub doosoby, która nie jest zamrożona dotyka je ” odblokować ” im . Gracz, który jest oznaczony trzy razy staje się” on „. Jeśliosoba, która jest ” To ” udaje się do ” zamrożenia” wszystkich graczy w tym samym czasie , więc wszyscy są ” zamrożone „, może wybrać osobę, która zajmuje jego miejsce jako ” It „.

Kaczka , kaczka, gęś

Dzieci zrobić duży okrąg przed siedzi na swoich biodrach rękami pod pachy udając kaczki . Jedna osoba jest wybrana jako ” lisa „. Fox idzie powoli w kręgu gwintowania każdą osobę na głowie , mówiąc: ” Kaczka . Kaczka . Kaczka „. Dzieci mogą trzepotać skrzydłami w kręgach lisów . WreszcieFox krany kogoś i mówi: ” Gęś „. Kiedy tak się dziejewyścig wynika . Gęś musi skakać i biegać w kółko próbując oznaczyć przedlisa lisa może zająć jej miejsce w kręgu . JeśliLis wraca do miejsca, gdziewyścig rozpoczął pierwsze,gęś stajelisa . Jeśligęś tagi lisa pierwszy ,Fox bierze inny obrót . Imperium

Dodaj komentarz