Zagrane przez dzieci w 1960 roku

W 1960 r.średnia liczba dzieci w rodzinie w Stanach Zjednoczonych wyniósł 2,33 ; dzisiaj , to jest 1,87 . Z powodu wyżu demograficznego po II wojnie światowej ,ludność składała się z większej liczby dzieci niż kiedykolwiek wcześniej . Gry planszowe z 1960 roku koncentruje się na społeczeństwie, które się zmienia poglądy występujące w przeszłości . Gry zawarte praktyczne zadania , stworzenie lub zmianę technologii i postaw społecznych , a stare dobre rodzinnej zabawy . Gry rodzinne

utworzony w 1860 roku przez Milton Bradley, następnie o nazwie „kratkę Game of Life „, został ponownie wydany w 1960 roku dla uczczenia 100 lat historii gry. Game of Life pokazał dzieciom stronę życia , że nie zawsze było to, czego oczekiwałem . Celem gry 3 – D koncentruje się na kapitalizm. Gracz, który osiągnął największy sukces w całej grze był zwycięzcą . Gra w życie jest częścią stałej kolekcji National Museum of American History w Smithsonian Institute .
Nowa Technologia

zaliczki jako gra – technologiczny w elektronice rozszerzony ,gra planszowa , „Operacja ” doszło. Pierwotnie nazywany ” Death Valley „, gracze będą używać sondy metalowej szukać ” wody ” na pustyni . W 1965Milton Bradley Company kupiła koncepcję operacji . Ustawienie gry stałszpital , zamiast na pustyni . Działanie włączone żarówki i brzęczenie na płytce jako gracze próbowali usunąć 12 części od pacjenta o nazwie „jama Sam . ” Pęseta zastąpiony metalową sondę , a gracze wykorzystywali je usunąć kawałki ciała jamy Sama. Jeśligracz dotknął boki ,brzęczyk brzmiało , wskazując, że” operacja ” nie udało , a gracz straci kolejkę.

Utworzony w 1967 r. przez Hasbro , Light- Brite byłprosty , że sztuka używanezabawki light Box , światła typu PEG i czarny arkusz papieru . Gracze podłączony kołki w polu światła za pomocą obrazów wzorzyste ulubionych postaci , lub gracze mogą tworzyć własne rysunki .

Pień Gry

W 1960 roku , Ohio Sztuka wprowadzona etch A Sketch , znany jako „magicznego ekranu” i początkowo nazywany” L’ Ecran Magique „. Etch – A- Sketch zwrócił poziome i pionowe linie prowadzona za pośrednictwem odtwarzacza gałek skręcania dołączonych do rysika. Łańcuchy i koła pasowe wewnętrzne przeniósł rysik wzdłuż ekranu z ukrytymi „proszek aluminium i tworzyw sztucznych granulek „, które szlifowanych na cienką powłokę , kiedy odwrócił się, tworząc linie , zwane również metalowe litografii . Zgodnie z Ohio Arts ,Etch – A- Sketch ” inspirowane dziecko rysować i wzory , które rozwinięte umiejętności plastyczne, wizualne jednak zręczności i indywidualny ekspresjonizm „.

Spirografu był ” wzór rysunek przez matryce obrotowe, „według Tim Walsh , autor ponadczasowej zabawki . Spirograph zadebiutował na targach zabawek w Norymberdze w 1965 roku . Kenner ,firma zabawki interaktywne zabawki , które produkowane , które pozwoliły dzieciom tworzyć , zakupiony Spirograph . Dziecko umieszczone w pióro w otwór na dysku z tworzywa sztucznego , a następnie dysk obraca się wokół narzędzi , produkująca jedną z pierwszych zabawek konstrukcyjnych dla dzieci .
Zbiory Party Games

Twister był uważany przez niektórych za kontrowersyjne w 1966 roku .gra zawierała tarczy i dużą matę z różnych kolorowe koła . Celem gry było dla graczy, aby umieścić swoje dłonie i stopy w kręgach jako podyktowane szczęścia na spinie , dopóki jeden z graczy upadł . Splecione ciała gracza jako grą , wyzwaniem obyczajów seksualnych z wcześniejszych czasów . Twister koncentruje się na zmianę postaw seksualnych w Ameryce , i pozwoliła na bardziej otwarci widzenia od młodzieży kultury . Imperium

Dodaj komentarz