Jak zrobić jednostkę w FPS Creator

FPS Creator toprogram stworzony przez The Game Creators , która pozwala graczom tworzyć własne pierwsze – person shooter . Po pokoje są dodawane do poziomu , gracze mogą także podmioty, interaktywne obiekty , które dodają życia do FPS. Podmioty są już zaprogramowane odpowiednie skrypty , które czynią te obiekty zachowują się odpowiednio . Na przykład, gdyJednostka wroga jest umieszczony w poziomie , to atakują gracza w celu. Aby dodać podmiotu , kliknij zakładkę ” podmioty” i wybrać obiekt do umieszczenia na swoim poziomie . Możesz następnie dodać obiekt do pokoju z jednym lewym przyciskiem myszy. Instrukcja
Tworzenie pokój
1

Kliknij zakładkę ” prefabrykatów ” , na dole panelu „Biblioteka” i wybierz ” [dodaj nowy prefabrykatów ] . ” Należy dodać jeden pokój do twojego poziomu , aby można było umieścić jednostki.
2

Kliknij na żądanej pokojowej obrazek i wybierz ” OK . ” Kliknij lewym przyciskiem myszy punkt na siatce poziomu umieścić pokój . Można zauważyć, żepokój plan szlaki przezroczysty kursor myszy , jak go przenieść .
3

Naciśnij prawy przycisk myszy , aby usunąć ” Prefab ” od kursora . Teraz jesteśmy gotowi do stworzenia jednostki.
Dodawanie jednostka
4

Kliknij zakładkę ” podmioty” na dole „Biblioteka” znajdującego się na panelu po lewej stronie po stronie interfejsu . Wybierz ” [dodaj nowy podmiot ] ” element , który pojawia się w „Library ” panelu .
5

wybrać podmiot z listy katalogów , które pojawiają się . Wybierz coś z mebli do znaków , klikając wpis z lewym przyciskiem myszy . Nowe menu otworzy .
6

Kliknij lewym przyciskiem myszy obraz reprezentujących podmiot , który chcesz dodać do swojego poziomu . Kliknij „OK” , aby potwierdzić wybór .
7

Obróć jednostka w 45 stopni , naciskając przycisk „R” . Możesz także przytrzymać klawisz ” Shift” i nacisnąć przycisk ” R ” do bardziej stopniowego dostrojenia do obrotu obiektu. Naciśnij klawisz „B” do cyklu między umieszczenia darmo , posiadającąobiektu przyciągane do siatki poziomu , lub mający go wyrównać z jednostek geometrii .
8

Kliknij żądany obszar docelowy zpoziomu lewy przycisk myszy, aby utworzyć obiekt . Obiekt pojawi się w swoim poziomie , zachowuje się , jak można oczekiwać ( np. potwory atakują gracza , światła oświetlają pokój , itp. ) Imperium

Dodaj komentarz