Jak obliczyć ruchem obrotowym 3D

Ruch obrotowy może być obliczona dla każdego obiektu , jeśli masz pewne dane . Musisz mieć pozycję wyjściową obiektu wzdłuż osi X, Y i Z osi , prędkość, przy którejobiekt się obraca, oraz zmianę prędkości lub przyspieszenia. Ruch obrotowy jest obliczany niezależnie dla każdej osi , co daje trzy punkty na powierzchni po upływieokreślonego czasu . Obliczenie to jest bardzo przydatne do rozwiązywania pewnych typów problems.Things fizyki będzie potrzebne Foto Kalkulator

Pokaż więcej instrukcji
1

Oblicz pozycję punktu wirującego w oś x , ponieważprzy pozycji ( X0 ) ,prędkość ( Vx ) orazprzyspieszenia ( Ax ) . Pozycja obiektu po czasie ( t) jest wyrażony za pomocą następującego wzoru ( T ^ T oznacza 2 do potęgi 2 )

X = X0 + Vx * T + ( 0,5 ) * T * Ax ^ 2
2

obliczyć położenie punktu wirującego w osi Y , podaneprzy pozycji ( Y0 ) ,prędkość ( Vy ) orazprzyspieszenia ( Ay ) . Położenie obiektu po czasie jest wyrażona za pomocą następującego równania :

Y = Y0 + Vy * T + (0,5 ) * Ay * T ^ 2
3

obliczyć położenie punktu wirującego w osi , podaneprzy pozycji ( Z0 ) ,prędkość ( Vz ) iprzyspieszenie (AZ ) . Położenie obiektu po czasie jest wyrażona za pomocą następującego równania:

Z = Z0 + Vz * t + (0,5 ) * Az * T ^ 2
4

Rozwiązać trzy równania podane następujące warunki początkowe : X0 = 0 ; Y0 = 0 ; Z0 = 0 ; Vx = 1: Vy = 2 ; Vz = 3; Ax = 0 ; Ay = 1 ; Az = 2; . oraz T = 1 Po zastąpić te numery do trzech równań , możesz skończyć z następujących wyrażeń :

X = 0 + ( 1 * 1 ) + ( 0 * 1 ^ 2 ) = 1
Y = 0 + ( 2 * 1) + ( 1 * 1 ^ 2) = 3
Z = 0 + ( 3 * 1 ) + ( 2 * 1 ^ 2 ) = 5

Dodaj komentarz