Instrukcje Rady ds. Ryzyka gry

Ryzyko to gra planszowa z budynku imperium i podboju . To gra na stylizowanej mapy sześciu kontynentach . Sześć kontynentów są podzielone na 42 terytoriów , z których każdy jest zajęty i zaatakował , wygranych i przegranych . Ryzyko powstał ok. 1957 roku przez Alberta Lamorisse francuskiego filmowca , a dwa lata później opublikowana przez amerykańską firmę gry Parker Brothers . Gry Informacje Depot wymienia Ryzyko jako szósty najbardziej popularnej gry planszowej w historii . Instrukcje Filmy skonfigurować
1

Wybierz kolory i podjąć odpowiednią ilość piechoty , aby rozpocząć : 35 piechoty każdy czy są trzej gracze , 30 dla czterech graczy , 25 dla pięciu graczy i 20 dla sześciu gracze .
2

Weź jeden kawałek piechoty i umieść go na każdym terytorium okupowanej aby go zastrzeżenia . High Roller pierwszy. Nadal prawo, aż każdy terytorium jest okupowane .
3

dalej , umieszczając jeden kawałek piechoty na turę można na dowolnym terytorium zajmują aż wszystkie zaczynające piechoty kawałki są na płycie . Nie ma limitu , ile piechota może mieć w jednym miejscu, ale należy zachować co najmniej jedną armię na każdym terytorium .
4

Usuń karty z napisem ” misji ” z pokładu i przetasować odpoczynku. Kłaść pokładu przez rady
Każdy Włącz
5

Liczyć swoje terytoria przez trójkami i ignorować resztki. ; masz trzy armie dla każdych trzech terytoriów zajmowanych , w każdej turze , minimum trzy. Umieść je tam, gdzie chcesz .
6

Zbieraj dodatkowe armie dla każdego całego kontynentu można kontrolować . Sprawdź przycisk w lewym dolnym rogu planszy i dodać odpowiednią ilość wojska .
7

Weź jedną kartę na ryzyko na koniec każdej tury , w którym przechwycone terytorium . Aby zestawy . Zestaw to trzy karty o tej samej konstrukcji, lub po jednym z trzech wzorów . Skręć w zestawy kart w zamian za armii na początku swojej tury . Każdy zestaw jest sukcesywnie okazało się warte więcej niżdwa ostatnie, począwszy od czterech armii na pierwszym planie.

Atak Jeśli chcesz
8

zaatakować obszar , który przylega jeden z twoich walcowanych jeden , dwa lub trzy kości . Musisz mieć co najmniej dwie armie na terytorium do ataku od niego i co najmniej jeden więcej wojska niż liczba kości rzucisz . Obrońca rzuca jedną lub dwie kostki . On musi mieć dwa lub więcej armie toczą dwie kości .
9

Porównaj najwyższy rzutu kostką każdego gracza . Z tych , kto jest niższa traci jedną armię . Następnie ocenić następne najwyższe kości w ten sam sposób , jeśliobrońca przewrócił dwie kości . Obrońcy wygrać więzi . Kiedyostatnio armia na terytorium zostaje pobity ,terytorium jest twoje i należy zajmować się z co najmniej taką samą liczbę wojsk , jak kości ci walcowanych ostatni . Atak tyle razy, ile chcesz w każdej turze .
10

Przenieś tyle wojska , ile chcesz od jednego ze swoich terytoriów, na jakimkolwiek sąsiednim terytorium Państwo zajmują .
11

Wygraj przechwytując wszystkie terytoria . Imperium

Dodaj komentarz