Gry fabularne Budynek postaci gracza

Najlepszych stołowy gry role-playing służył jako prekursora nowoczesnych gier role-playing online, podkreślając improwizacji aktorstwo i umiejętności rozwiązywania problemów , aby stworzyć interaktywną historię. Gracze w takich grach każdy stworzył indywidualny charakter – pogłębienia jego osobowości , opisujące jego tło i za pomocą cyfr lub umrzeć bułki ocenić specyficzne cechy, takie jak wytrzymałość i intelektu – a następnie podjąć się roli tego znaku podczas narracji stworzonej i kontrolowane przez innego gracza , mistrza gry . Proces budowania postaci staje się częścią zabawy z gier RPG . Dungeons & Smoki

Dungeons & Smoki – czy ” D & D ” jak jej fani odnoszą się do niego – było stworzenie Gary Gygax i Dave Arnesona w połowie 1970 roku. Opierają się na wysokich powieści fantasy , takich jak Tolkiena ” Władca Pierścieni ” trylogia i Michael Moorcock w ” Elric z Melnibone ” saga . Gracze tworzą postacie w średniowiecznym otoczeniu bajki – rycerze , magowie , barbarzyńcy , elfy i tak dalej – a następnie połączyć siły z innymi graczami w epickich questów , aby uratować świat . Dungeons & Smoki wynikała ze starszych reguł gry wojna , i wczesne wersje podkreślił mechanistycznego podejścia podobnego do wielu gier wideo : znaki po prostu zabił różne potwory i twierdził swoje złoto , aby zdobyć doświadczenie i stać się bardziej wydajne . Późniejsze wersje przesunął nacisk w kierunku struktury narracyjnej , zachęcając graczy do zaparzenia ich charakter z osobowością i powiedzieć prawdziwe historie , a nie po prostu plądrować i grabić . Pozostajekwintesencją cRPG w umysłach wielu ludzi
Wampir : .Maskarada

Wampir po raz pierwszy pojawił się w 1991 roku , produkt White Wolf Studios. Sygnalizowane jest ruch w kierunku bardziej podstawowych zorientowanych dorosłych historie , z naciskiem na charakter i eksploracją wewnętrznych warunków psychologicznych . Projektanci opiera się w dużej mierze na pracach Anne Rice ; gracze wcielają się w rolę nieśmiertelnych wampirów , który musi zabijać , aby przeżyć , ukrywając się przed śmiertelnym świecie . Rozbudowana społeczność innymi wampirami colludes z nimi , grając w gry z Machiavellego siebie i członków świecie śmiertelników , którzy służą jako pionków . Foto Foto Foto Foto Legenda Pięciu Kręgów

Legend of the Five Rings ( ” L5R ” ) rozpoczął jako kolekcjonowania gry w karty , produkowanego przez Alderac Rozrywka w połowie lat 1990 . Jego sukces szybko zrodził stołowych role- playing game , który jest nadal w produkcji dzisiaj . To zakłada zmianę fantazji feudalnej Japonii – o nazwie ” Rokuganie ” – samurajskie , zamieszkana przez mnichów i różnych stworzeń legendy Azji . Gracze wcielają się w rolę dumnych wojowników , Mystic shugenja lub przebiegłych dworzan należących do jednego z wielu klanów Imperium . Stamtąd , walczą , aby chronić Rokuganie z niezliczonymi zagrożeniami … lub realizować własne ambicje w celu zdobycia władzy . System tworzenia postaci L5R kładzie nacisk wschodnich pojęć honoru – podniósł z m.in. ” The Book of Five Rings ” i ” The Art of War ” – które często naśladować , podczas gdy gracze zaangażowani w gry
Imperium .

Dodaj komentarz