Jak Tekstury samolocie dla FS2004 w Gmax

Microsoft Flight Simulator 2004:Century of Flight zawiera Wright Flyer , Ryan NYP ” Spirit of Saint Louis ” Lockheed Vega iDC – 3 . Flight Simulator franczyzy zachęca swoje społeczności do tworzenia nowych samolotów , lotnisk i tekstur . Flight Simulator 2004 w pakiecie z Gmax , narzędziu do tworzenia modeli 3D . Z 2004 SDK Microsoftu , można zaprojektować nowe samoloty lub tworzyć nowe tekstury dla zabytkowych samolotów z Gmax.Things będzie potrzebne Foto Photo wysyłki oprogramowania

Pokaż więcej instrukcji
1

Pobierz i zainstaluj zestaw Software Developer Microsoft Flight Simulator 2004 . Zip zawiera także GMAX Gamepack SDK. Obciążenia , edytować i modyfikować pliki tekstur w swoim zdjęciem oprogramowania manipulacji .
2

Restart GMAX i załadować untextured samolotu . Naciśnij ” M ” aby rozpocząć Materiał edytor. Kliknij przycisk ” Nowy ” nazywając swój pierwszy materiał czarny . Zmienić próbkę koloru do rozproszonego R: 12 , G : 16 i B : 8 . Wybierz pierwszą część modelu , który jest czarny i kliknij przycisk „Zastosuj „.
3

Wybierz skrzydła , zastosować płaskie UVW ” mapowanie ” wybrać odpowiednią oś i kliknij ” dopasowanie „. Utworzyć nową teksturę o nazwie ” skrzydła „. Kliknij przycisk „Zastosuj teksturę ” w zakładce rozproszonego . Wybierz ” WingsDifuse.jpg . ” Wybierz zakładkę inicjujący i obciążenia i zastosowania ” WingsBump.jpg . ”
4

Wybierzkadłub stosować płaskie UVW ” mapowanie ” po raz kolejny . Nazwa nowego materiału : kadłub – pokazac . Dodaj rozproszone i podbić tekstur . Wybierz ” 2 -stronny ” wyboru i zastosowanie materiału do kadłuba. Zastosowanie tekstury rozproszone i wpadać do reszty modelu. Zapisz plik po zakończeniu.
5

Run ” MakeMDL ” z SDK i zaimportować swój samolot . To przekłada swój model w formacie Flight Simulator 2004 . Eksportować swój samolot na lotnisku rozrusznika . Imperium

Dodaj komentarz