Tajemnice Wii

Wii GPU jednostka przetwarzania grafiki lub GPU , jestelementem systemu , który generuje grafikę niezbędna do korzystania z gier Wii . Każdy obraz , struktura i charakter jest renderowane i wyświetlane przez GPU Wii . Wii GPU Historia

GPU Wii zostało ujawnione , zanim system miał nawet oficjalnej nazwy . Wii następnie znany jako ” rewolucji „,kryptonim nadany mu przez Nintendo , przed jej oficjalnym odsłonięciem w celu budowania szumu o rewolucyjnych cech systemu. GPU dla Nintendo został wyprodukowany przez ATI, jeden z czołowych projektantów procesorów graficznych dla komputerów PC i innych urządzeń . Ten układ jest nazywany ” Hollywood „.
Wii GPU Specyfikacja

” Hollywood ” chip taktowany zegarem 243 MHz, lub 243 mln cykli przetwarzania na sekundę . GPU posiada 3 MB pamięci do przechowywania tekstur aktywów graficznych aktywnych przed przesłaniem ich do procesora głównego systemu. GPU może również uzyskać dostęp do 24 MB pamięci wewnętrznej dostępny w Wii z szybkości przepustowości 3,9 GB na sekundę , w celu przeniesienia elementów wideo z dużą prędkością.

Wii Secrets GPU i plotki

Chip Hollywood został podobno jako 1.5 razy tak potężny jak Gamecube , systemu Nintendo , który jestpoprzednikiem Wii. Trudno jest dokładnie zmierzyć to jakojakość graficznego może być subiektywna i na podstawie uznanie widza. Istnieją również doniesienia o Wii GPU potajemnie stanie produkcji w wysokiej rozdzielczości , ale od października 2010 r. możliwość ta nie została jeszcze potwierdzona przez tych oddanych użytkowników próbujących uzyskać wszystko, z Nintendo Wii .

Dodaj komentarz