Zasady O Rolling Dice w Dungeons & Dragons

” Dungeons and Dragons ” jestblat gra fabularna , w którejmistrz lochu mówi interaktywną historię graczy, którzy starają się rozwiązać zagadki i potwory pokonać , aby rozwijać się w świecie fantasy . Istnieje wiele przepisów , które regulują luz w Dungeons and Dragons . Gdy element lub decyzja w grze opiera się na szczęściu ,gracz rzuca kością . W zależności od sytuacji może gracze toczą różne kości, które od 4 do 20 stron. Tworzenie postaci

” Dungeons and Dragons ” gracze rzucają kostką na początku gry , gdy tworzysz postać i ustalania statystyki wyjściowe. Rzuć sześć zestawów kości w celu określenia wytrzymałości twojej postaci , zręczności , konstytucję , mądrość , inteligencję i charyzmę. To może się zmieniać w zależności od liczby uczestników tej grupy. Jedna wspólna metoda polega czteroletniego kośćmi i wybiera najwyższą trzy liczby sześć oddzielnych razy.
Umiejętności Rolls

Podczas ” Dungeons and Dragons ” gra postać uczy się umiejętności, które może wykorzystać zarówno w jak i poza walką . Umiejętności te mogą obejmować zobaczyć ukryte przedmioty i potwory , toczenia z drogi wrogów , zrozumienie tajemne tomy lub podnoszenia czyjejś kieszeni . Każde z tych działań wymaga pewnego stopnia umiejętności. Aby sprawdzić swój poziom umiejętności , rzucisz 20- kostka i dodawać żadnych bonusów , które masz . Jeśli spełniają lub przekraczają wymagania , można odnieść sukces w próbie. Imperium Krytyczny Sukces i Niepowodzenie

zarówno umiejętności i ataku rolkach można miećkrytyczne sukces lub porażka . Rolka 20 często prowadzi do krytycznego sukcesu . Oznacza to, że oprócz sukcesu w swojej próbie , coś ekstra może się zdarzyć. Trafienie krytyczne na rzucie ataku może doprowadzić do dodatkowych uszkodzeń. Krytyczny sukces na sprawdzenie umiejętności mogąnormalnie niemożliwe feat. możliwe lub może pozwolić ci go ponad i poza . Krytyczna awaria jestodwrotnie. Awarii krytycznego ataku na rolkach automatycznie przegapić . Są na ogół stanie, gdy rzucisz się 1 na 20 – kostka .
Obrażenia

W Dungeons and Dragons rzucasz kostką , aby określić, jak wiele szkódszczególności dołączyć lub okazje broni. Liczba kości , które toczą się zmienia w zależności od typu ataku . Czynniki , które wpływają na uszkodzenie rolki zawierają broń używasz , jak używasz go i rozmiar twojej postaci . Z tego powodu ważne jest, aby w pobliżu książki reguł. Gracze często drukować arkusze znaków wskazujących organizowanych dokładnie , jak wiele szkody każdy rodzaj ataku może zrobić tak, aby wiedzieć, które kości potoczyć . Imperium

Dodaj komentarz