Jak Logicznie Odtwórz Saper

” Saper ” jestpopularny komputer i Internet , że gra polega na próbie poruszania się pole minowe bez przypadkowo klikając na kopalni . Dokładniej ,Celem gry jest , aby wyczyścić pole minowe tak szybko, jak to możliwe , klikając na puste przestrzenie bez detonacji żadnej z kopalń . Gracze często uciekają się do zgadywania , aby przejść drogę przez pole minowe , ale bardziej udane gracze używają logiki gry i poruszania się po polu minowym . Instrukcje
1

Kliknij na przypadkowych placów w pole minowe , aż pojawi się kilka rozliczone kwadraty.
2

Kliknij aż usunięciu pól zawierających liczby. Numery te służą jako punkt kontaktowy do gry ” Saper ” logicznie . Kwadraty z numerami w nich myśli jest , że wiele kopalń w bezpośrednim sąsiedztwie placu . Kwadrat może mieć od zera do ośmiu kopalń sąsiadujących z nim ; powyżej, poniżej , na prawo , na lewo i na wszystkich czterech kierunkach po przekątnej.
3

Sprawdzić kwadratów zawierających numer jeden . Ponieważ przedstawienie najniższą możliwość lontów kopalni wszystkich pól , które kopalni przylegającą do niego , będzie można łatwiej będzie w stanie wywnioskować, gdziekopalniany podstawie procesu eliminacji , jak również inne pole w rejonie . W szczególności , poszukaj pól narożnych , to jest tych, z dwóch z czterech stron , nie straciła gola . Wiesz , że plac musi mieć kopalnię .
4

Kliknij prawym przyciskiem myszy na kwadraty , które znasz zawierać min . Flaga pojawi się na placu . Pomoże to uniknąć błędnie kliknięcie na nich .
5

dalej za pomocą wskazówki oferowane przez numerów w kwadraty , wraz z pomocą prawym przyciskiem myszy na placach flagi , które zawierają min , aż do uzyskania logicznie wyczyszczone całe pole minowe . Na przykład, dwóch sąsiednich kwadratów Pokazują one obok dwóch min, użytkownik wie, że dwie miny w sąsiednich opisów pól. Jeśliobok placu po obu stronach pokazuje „1 „, wiesz, że kwadrat ma moje.

Dodaj komentarz