Jak zbudować Rocket gra flash w CS5

” Adobe Flash CS 5 ” jestpotężnym narzędziem animacja może być używany do tworzenia gier wideo. Tworzenie gry rakieta nie różni się od wielu możliwych projektów , które można utworzyć w programie Flash . Raz masz podstawowy fundament dla tego typu gry , możesz przejść do wszystkich rodzajów bardziej zaawansowanych projektów . Przedmiotem tej grze rakiet będzie znaleźć monetę kolekcjonerską lub inny obiekt , ukryty gdzieś w poziomie . Instrukcja Katowice Tworzenie Rocket i Foto Moneta Foto 1

Otwórz Flash. W kolumnie środkowej ” Utwórz nowy ” kliknij na ” ActionScript 2.0 ” opcja .
2

pomocą narzędzi znajdujących się po lewej stronie ekranu, aby stworzyć rakietę . Jego konstrukcja jest całkowicie do Ciebie . Gdy skończysz , naciśnij ” Ctrl + A ” następnie ” F8 „. Małe okno pop-up z prośbą o podanie nazwy nowego symbolu . Wpisz ” mcMain ” w polu „Nazwa :” pole i nacisnąć przycisk „OK „.
3

Kliknij na rakiety , aby go wybrać . Znaleźć „Właściwości” Na karcie znajduje się po prawej stronie ekranu domyślnie . Na górze karty , jestbiałe pole , które brzmi: ” . ” Kliknij na nim , aby wyczyścić pole i wpisz ” mcMain ” w jego miejsce .
4

Znajdź ” Oś czasu ” Zakładka , domyślnie znajduje się w dolnej części ekranu , a następnie kliknij na pierwszym małym białym polu pod numerem ” 1 „. A następnie naciśnij przycisk ” F9 „. Skopiuj (CTRL + C) i wklej ( CTRL + V) ten kod do pustego okna , które pojawia się :

var mainSpeed ​​: liczba = 7 ; //Prędkość charakter
var mainScore : Number = 0 ;
onEnterFrame = function ( ) { //funkcja ta będzie działać w każdej klatce ( potrzebne do poruszania postacią
jeśli ( Key. isDown ( 37 )

Dodaj komentarz