Jak Keep Your Back End Od przesuwne w Demolition Derby w rysunku 8

” Demolition Derby i Rysunek 8 Race ” togra wyścigowa na PC wydany w 2002 roku przez Auxiliary Power. To jesttylko gra notatki oprócz Psygnosis ” ” Destruction Derby „i Bugbear w” FlatOut ” skupić się na prawdziwej rozgrywki derby rozbiórki – stylu . Jest teżimpreza w stylu slalomu w grze o nazwie Rysunek 8 , w którym gracze próbują utrzymać swoje ogromne , nieporęcznych samochodów seryjnych z przędzenia na wielokrotnym spinki odwraca . Instrukcja
1

prędkości do kolei , będzie tak prosty, jak to tylko możliwe. Ideą w zakręt spinki dla rysunku 8 ma się rozpocząć toczenia podczas hamowania , tak aby nie stracić impetu .
2

Skręćkoła ciężko , podczas hamowania i trzymania gazu jednocześnie. To blokuje koła w układzie zwrotnym , co pozwala na ” dryfu ” , która daje lepszą kontrolę nad samochodem , bez utraty prędkości .
3

puścić hamulec na wierzchołku kolei i przyspieszenia z kolei podczas prostowania samochodu . Pozwala to na sterowanie wystarczy wyprostować samochód . Jeśli przechowywane hamowanie pokolej została wykonana , lub nie zakończenia dryfu ,powrót koniec samochodu by ” fishtail ” i być może wymknąć się spod kontroli . Imperium

Dodaj komentarz