Jak zbudować Cracked Postać w GURPS

W blat gra fantasy role-playing ( RPG) ,opowiadanie, kości walcowania Mistrz Gry trzyma swój los w swoich rękach . Ale niech nie mają całą władzę . Przyznaj się , czy kiedykolwiek grałeś lub chciał grać RPG , zawsze chciałeś byćgracz z Unkillable charakteru. Wystarczy trochę wiedzy , można stworzyć postać Powerhouse dla Steve Jackson świętował Generic Uniwersalny system role-playing ( GURPS ), postać, która może podbić każdą walkę i pług przez jakiejkolwiek działkiMistrz Gry może Sling na you.Things You ” będziesz musiał Obrazów GURPS Basic Set (dowolna wersja , ale korzystnie 4th ) Łódź Wszelkie inne książki GURPS może chcesz korzystać
długopis lub ołówek
paper Obrazów kalkulator Obrazów Mistrz Gry i innymi graczami

Pokaż więcej instrukcji Katowice Wprowadzenie atrybutów
1

Zapytaj GM jakie gry grasz ( science-fiction , fantasy , itp.) i ile znak wskazuje można używać do tworzenia postaci. Znaków GURPS są budowane przy użyciu punktów znaków — w dowolnym miejscu z 100 punktami na średnich znaków do 500 punktów dla postaci nadludzkich — i wszystkie atrybuty , umiejętności i zdolności są nabywane z tych punktów .
2

Zdecyduj typ charakteru chcesz :fighter lubfizyczne mistyk (mag lub psychiczne ) . Pozwoli to skupić wszystkich innych decyzji podczas tworzenia postaci .
3

Kup atrybutów swojej postaci . Znaków GURPS użyć cztery podstawowe atrybuty : Siła (co determinuje wielkość zapasów i obrażenia w walce ) , zręczność ( który określa swoje umiejętności fizyczne ) , inteligencji ( który określa swoje umiejętności psychiczne ) i zdrowotnych (które określa zdolność do przetrwania uszkodzeń i utrzymanie specjalnego umiejętności , jak czary ) . Postaci w GURPS zacząć 10s we wszystkich kategoriach , co oznacza, normalnego człowieka . Większe jest lepsze , i podnosząc swoje atrybuty, kosztuje 10 punktów lub więcej na każdy dodatkowy poziom.
4

wykupić swoją zręczność , jeśli budynek wojownika , inteligencja , jeśli budujesz mistyka . Zwiększyć odpowiedni atrybut do 15 . Jeśli możesz sobie na to pozwolić , iść jeszcze wyżej . Nie kupuj się atrybut, który nie pasuje do Twojego typu znaków .
5

zdecydować , czy kupić swoje siły i zdrowie . Tyle systemu gry opiera się na inteligencji i zręczności , że zdrowie i siła są wtórne . Ale jeśli czujesz, że musi podnieść swoje siły i zdrowia , aby nie wyższej niż 12 .
Dodawanie na z Zalety
6

Choose zalety swojej postaci , specjalne umiejętności , które dają Twoja postaćkrawędzi . Strażacy powinni nabyć odruchy walki i wysoki próg bólu , które pozwolą Ci obronić się łatwo i uniknąć poważnych kar w czasie walki , jeśli kiedykolwiek się krzywda . Mistycy powinien zakupić zalety jak i psychicznej zdolności magicznych mocy , które pozwalają korzystać nadprzyrodzone zdolności .
7

Rozważmy inne korzyści , takie jak mistrz broni (która wzmacnia wszystkie bronie oparte umiejętności w walce ), (który snajperem sprawia, że ​​jesteś śmiertelny dokładne z broni palnej ) , i trudno zabić ( co sprawia, że ​​… no cóż , trudno zabić ) .
8

uniknąć zakupu nie bojowo zalety jak atrakcyjny wygląd , talent muzyczny i bogactwa . Zalety takie jak te dodać smaku do gry , ale nic nie robić w walce , co jest, copęknięty znak powinien nadal koncentrować się na .
Pierwsze Slick umiejętności
9

Kup swoje umiejętności postaci. Strażacy powinni kupić walki i przetrwania umiejętności . Mistycy powinien kupić czary i umiejętności psychiczne . Koszt zakupu umiejętności różni się w zależności od tego, jak trudne są do nauki : proste (jak bijatyk ), średni (takich jak boks ) lub twarde (takie jak Shaolin kung fu ) . Niezależnie od trudności , Twoja zręczność określa poziom wyjścia do umiejętności fizycznych , podczas gdy Twoja inteligencja określa początkowy poziom umiejętności umysłowych . Jeśli buduje się odpowiednie stat , można tanio kupić wysokich umiejętności .
10

Kup swoje najważniejsze umiejętności w 16s lub lepiej . Kiedy użyć swoich umiejętności w grze GURPS , wykonanie testu umiejętności , rzucając trzy sześciościenne . Jeśli wyrzucisz na lub poniżej swoich umiejętności , to uda ; jeśli nie, to nie . Większość czasuumiejętności 16 lub powyżej oznacza gwarancji sukcesu .
11

Kupuj tylko praktycznych zaklęć i umiejętności psychiczne podczas tworzenia mistyka . Magów bojowych powinny inwestować w ogniu College of Magic , który jestnajtańszy , najbardziej skuteczną drogą do destrukcyjnej Czaroznawstwo . Eksperci powinni inwestować w telekinezy , łatwo najbardziej obezwładniony zdolność we wszystkich GURPS , który pozwoli Ci latać, przystawki szyje spojrzeniem i rzucać kamyki z prędkością pocisków .
12

Wykorzystaj swoje wysokie umiejętności walki podczas gry w celu uzupełnienia wszelkich innych umiejętności, których nie kupił . Na przykład , że nie kupić umiejętności Otwieranie zamków ? Wykorzystaj swoje umiejętności, broń i strzelać wysokie , że Lock wyłączony . Trzeba korzystać z umiejętności wystąpień publicznych ? Wyciągnąć swój pistolet i niech niemówi , a nie .
Wprowadzenie ” Advantage ” w ” Wady ”

Dodaj komentarz