Homemade Racing Game

Wyścigi konne to amerykańska tradycja , ze słynnym potrójne korony służący jako rasy wyświetlania i mniejszych krajowych torach rozsianych od wybrzeża do wybrzeża . Wyścigi konne w grze bierze zabawy spędzenie wieczoru na torze wyścigów konnych do gry , które można odtwarzać w domu , zakładów udawać pieniądze , starając się wygrać , a nie ryzykując prawdziwych pieniędzy i wykorzystuje kości do symulacji szczęście , że jest zaangażowany na Zakłady na prawdziwych horses.Things będzie potrzebne Foto pokładzie Plakat Foto Ruler
marker Obrazów 44 Index Cards
11 żetonów
2 Dice
Odtwórz pieniądze z Monopoly , jak gra lub żetony

Pokaż więcej instrukcji
DokonywanieGra
1

Draw 11 pól , side- by-side w jednym rzędzie , w pobliżu jednej krawędzi płyty plakatu , w każdym opakowaniu 1 cala do 1 cala .
2

Narysuj dwa pola , każde 1 cal o 1 -calowy, zgłosili się obu pól na końcu pierwszego wiersza .

3

Narysuj trzy pola spada z pudełka jeden z każdego miejsca na końcu rzędu , cztery pola off kwadratów dwóch miejsc w od końca , i tak dalej , aż dojdziesz do centrum , które okno ma siedem dodatkowe pola rozciągające się . Ostateczna siatka będzie miała kształt piramidy .
4

Draw numery dwóch do 12 w pierwszym rzędzie na plakacie , począwszy od dwóch po lewej i 12 po prawej stronie.

5 Numer

karty katalogowe z numerami dwa przez 12 , z jednym tylko numerem na każdej karcie i czterech kart z każdego numeru .
6

Stwórz 11 znaków koni w razie potrzeby, poprzez klejenie 11 zdjęcia małych koni na pokładzie plakatu i cięcia ich na 3/4 cala przez 3/4 calowe kwadraty. Alternatywnie , 11 żetony lub monety plastikowe mogą być stosowane , pod warunkiem, że mają średnicę mniejszą niż 1 cal .
Playing Game
7

Disperse odgrywają pieniądze graczy przy stole , używając nazewnictwa swojego wyboru .
8

Pay wstępnie ustaloną opłatę wpisowego od każdego gracza pieniądza .
9

Rozdawaj karty konia tak, że każdy gracz otrzymuje taką samą ilość kart , zadając tyle kart , jak to możliwe , bez konieczności gracze otrzymują dodatki .
10

Rzuć kości i usuń znacznik konia dopasowując pierwsze cztery unikatowe numery walcowane . Te cztery konie zostały porysowane i nie będzie działać .
11

Rzuć kostką i przenieść konia , który pasujeliczba jej do przodu o jedno pole . Nadal toczenia aż jeden koń ma swój numer zwinięty w ostatniej zaś w jego wierszu kwadratu .
12

podzielić pulę wśród zawodników posiadających kart zwycięskiego konia .

Dodaj komentarz