Jak zrobić Halo Maps na Xbox 360

gracze Halo na konsoli Xbox 360 można dostosować mapy za pomocą programu Forge w Halo gry. Forge jest używany do edycji istniejących map Halo i tworzyć nowe mapy za pomocą map canvas . Płótno mapa jestszablon mapa wszystkich edycji zawartości usunięte , więc projektanci mogą dodawać elementy na mapie , jak chcą . Opanowanie wskazuje program Forge jest trudne i przychodzi z czasem i praktyką . Instrukcje
1

Zapisz się na koncie Bungie i połączyć Xbox tag gracza na konto .
2

Mapy Pobierz płótno od Bungie . Zostaną one przesłane do Xbox360 .
3

Otwórz Halo 3 i wprowadzić Forge z ekranu menu głównego .
4

Wybierz jedną z map płótnie dostosować. Wszelkie mapa jest adekwatne do nauki podstaw Forge .
5

Naciśnij przycisk „X” na ekranie gry wstępnej , aby edytować właściwości gry , takie jak szybkość gracza .
6

Naciśnij przycisk „” , aby rozpocząć sesję Forge .
7

Naciśnij ” UP” na D- Pad twojego sterownika , aby przełączyć się z trybu i edytora .
8

Dowiedz się przyciski nawigacji w trybie edycji , które są w następujący sposób :

Lewy Joystick : latać
< p> Prawo Joystick : rozejrzeć (naciśnij aby powiększyć) Zbiory < p> Prawy Bumper : redaktor porusza znaków bezpośrednio do

Lewy Zderzak : redaktor ruchy postaci bezpośrednio w dół

Przytrzymaj lewy spust : pcha się do przodu, w lewym Joystick ( bardzo szybko ) na Twitterze 9

dostępPoczątek opcje menu , które są w następujący sposób :

Nowa runda – wszystkie obiekty będą respawn i wynik będzie zresetować
< p> rodzajów zmian – przełącznik do przeciwnej drużyny Foto

end Game – prąd gotowy gra Łódź

zmiana typu gry – wybierz z Slayer ( domyślny ) , napaść , Capture the Flag , zakażenie, Juggernaut , King of the Hill, ekscentrycznych , terytoriów i VIP Zbiory

Zapisz mapę – mapę , aby zaoszczędzić dysku twardego

zapisz zmiany – zapisuje najnowsze aktualizacje map
10

Wybierz „Zmiana w grze typu” i wybrać rodzaj gry . Umożliwi to dostęp do poszczególnych obiektów niezbędnych do tej gry , takie jak flagi dla Capture the Flag . Zostaniesz następnie powrócił do trybu gry .
11

Naciśnij ” X”, aby podciągnąć kategorie obiektów . Poruszać się po tych kategorii z lewej i prawej Zderzaki i wybrać kategorię, która Cię interesuje. Wybierz obiekty z tej właśnie kategorii , aby to na mapie. Należy pamiętać, że nie będzie tylko obiekty z w kategorii ” cele” , jeśli wybrano typ gry , który zawiera cele.
12

Naciśnij „A” , aby utworzyć obiekt . Możesz przesunąć obiekt za pomocą joysticków . Gdy jesteś gotowy , aby umieścić obiekt na mapie , naciśnij ponownie „” . Można również odebrać odpoczynku obiekty naciskając „A” Podnieś nieruchomego obiektu na praktyce .
13

Obróć ten obiekt trzymając prawy spust i za pomocą joysticków . Lewy i prawy Joystick Joystick będzie obrócić obiekt w przeciwnych kierunkach . Po odbyciu praktyki , umieścić obiekt z powrotem w dół , naciskając „A”

14

Edytuj wartości obiektu autorem pierwszego lotu wiszącego nad zgłaszania zastrzeżeń i naciśnięcie ” X ” Opcje dostępne do edycji pojawi się w lewym dolnym rogu ekranu . Po zakończeniu naciśnij przycisk „B” Możesz także nacisnąć przycisk „X” , aby edytować wartości obiektów , podczas gdy trzymasz pozycję .
15

Usuń obiekt , naciskając ” Y ” albo , gdy trzymasz go lub gdy kursor znajduje się nad nim .
16

Trening z wszystkich kontroli , dopóki nie są wygodne tarła , obracanie , wprowadzania i edycji obiektów .
17

Zapisz mapę , korzystając z menu Start .

Dodaj komentarz