Jak pokonać Martwe komórki w Metal Gear Solid 2

To jest możliwe spoilery do Metal Gear Solid 2 Martwe komórki sągłówną grupą terrorystyczną w Metal Gear Solid 2 Składa się z Solidus , Fatman , majątek, a Vamp . . . Każda walka jest całkiem inna odinnych i to daje kilka wskazówek, jak pokonać them.Things musisz
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty na Playstation 2
Metal Gear Solid 2: Substance na Playstation 2 , Xbox , lub PC .
Pokaż więcej instrukcji
Fortune
Foto 1

pierwszą rzeczą , którą można zauważyć losu jest to, że ona ma dość małą ilość zdrowia . Drugą rzeczą jest to, że można zauważyć, nie ma znaczenia ile razy można ją zastrzelić , nie będzie ją uderzyć . Nie przejmuj się marnować amunicji na nią .
2

Głównym celem pokonując Fortune jest pozostać przy życiu . Aby to zrobić , należy unikać śruby elektryczne ona pożary z jej broni. Będziesz miał dużo do ukrycia się za , ale pamiętaj , że wszystko jest zniszczalne , a ty w końcu zabrakło przedmiotów do blokowania jej zdjęć. Ona również strzelać w sufit i powalić szczątków tam, więc miej oczy szeroko .
3

Po kilku minutach otrzymasz połączenie kodeków z płk . To sygnalizuje koniec walki i będzie przejść do sceny wycięte z tam.
Zbiory Fatman
4

walki Fatman zajmie trochę czasu . Prowadzi wokół portu śmigłowca na jego rolkach i losowo ustawia materiały wybuchowe C4 w wielu dziedzinach . Broń będziesz chciał mieć pod ręką są Twoje Pistolet , Twój płyn chłodzący i Claymore kopalnie . Na swojej stronie artykuł , utrzymać albo czujnikiem A lub racje wyposażone .
5

Fatman rozpocznie umieścić bomby w przypadkowych miejscach na lądowisko dla helikopterów . Uważnie śledzić na jego ruchy i korzystać z czujnika A , aby pomóc Ci znaleźć lokalizację bomby . Kiedy widzisz bombę , użyj płynu chłodzącego , aby wyłączyć każdy . Kiedy ustawia ostatni , zaczyna się odliczanie czasu. Jeśli to się skończy , eksploduje heliportu i to game over . Trudniejtrudnościmniej czasu trzeba będzie wyłączyć wszystkie bomby . Wyglądają bardzo trudne , ponieważ w niektórych miejscach może łatwo podłożyć C4 w miejscu , które mogą być trudne do zauważenia na pierwszy . Na przykład może on umieścić bombę o dużej skrzyni BU może być pod nim , a nie na jego stronie. Po uruchomieniuzegar , będzie starał się atakować z jego pistoletu .
6

C4 są rozbrojone , może powiedzieć, że to jest czas powrotem przerwie . To Twoja szansa , aby go zaatakować . Spowodować obrażenia , puk go na ziemię strzelając w niego kilka razy . Jak próbuje wstać , dostać się przed nim , cel swój pistolet w jego głowę i ognia .
7

Claymores może być bardzo przydatne przed Fatman , jak będą go powstrzymać od sadzenia C4 i kołaczę go na tym samym czasie. Fatman znaleźć miejsca, gdzie przebiega przez często i się tam kopalni Claymore . Jeden dobre miejsce jest w miejscu środkowej pomiędzy dwoma skrzyniami .
8

Po jego energia się skończy , rośliny Fatman innego ostatecznego C4 przed śmiercią . Proste jest to, że ta C4 jest tuż pod nim , a wszystko co musisz zrobić, to go podnieść i przenieść go z dala od niego . Wyłączyć C4 i gotowe .
Harrier
9

walce z Harrier II może być dośćwyczyn do pokonania , szczególnie na najtrudniejszych trybach . Zaczniesz walkę mecz w Stinger Missile Launcher że Pliskin będzie rzucać . Zrobić dobrze na tej walce , trzeba będzie skorzystać z otoczeniem i znasz drogę na górnych i dolnych platform . Wąż będzie również rzucać rzeczy na ciebie raz na jakiś czas. Potrzebny będzie również mieć oko na radar do lokalizacji Harrier
10

Harrier ma dwa podstawowe tryby ataku : . Karabin maszynowy i rakiety . Karabin maszynowy będzienajmniej swoje obawy . Można to łatwo ograć , ukrywając się za murami i skrzynie i kule będą blokowane . Harrier porusza się jak pożary , więc dostosować się odpowiednio przez pobytu za niektóre okładki.
11

Ataki rakietowe będą Ci największe wyzwanie , a są trzy sposoby, zostaniesz zaatakowany z rakiet . Pierwsza metoda jest bat na ciebie z daleka . Jakodrzutowiec leci się na odległość , głowa do góry platformy , postawić się przed jedną z barierek , i wyposażyć Stinger . Skieruj swoje żądło w Harrier , choć nie zablokuje aż robi się w zasięgu . Jak blokady i ogień ,Harrier będzie ogień swój pocisk . Natychmiast unequip Stinger , umieścić się o poręcz i kliknij przycisk działania ( trójkąt) , aby odwrócić półkę . Jeśli czas to prawo, pociski ominie cię całkowicie . Może to zająć jedną lub dwie prób zanim się to dobrze , jak trzeba być bardzo szybki, aby ściągnąć ją .
12

Będziesz wiedzieć, kiedyDrugi typ ataku rakietowego pojawi się , gdy stawowy leci tuż poniżej platformy . Jet będzie natychmiast lecieć tuż przed górną platformę i rozpocząć fotografowanie zapory pocisków na ciebie . Szybko uruchomić z rakiet przez uruchomienie całej platformy . Gdy zrobił wypalania , wyposażyć Stinger i postarać sięstrzelić szybko , zanim odleci .
13

trzeci rodzaj ataku jest zdecydowanienajsilniejszy i najtrudniejszy do unik . Harrier odleci na chwilę , a potemaparat krótko odciąć i pokazać Harrier . Szeląg będzie krzyczeć głośno jak on strzela dużą ilość pocisków na platformie , która będzie mieć mniej niż trzy sekundy na unik . Ten atak trafi cię , gdziekolwiek jesteś na platformie , więc pobyt w jednym miejscu będzie można uszkodzić . Sposób, aby uniknąć tego ataku jest schować się na dolnej platformie , a jeśli już jesteś na górze , użyj przycisku działania odwrócić barierki jak pociski spadają .
14

czasy na ataki na Harrier są podczas krótkich okresów , w którychstrumień nie atakować . Użyj Stinger zablokować na do Harrier dostać niemal gwarantowany hit. Wystarczy przygotować na atak , kiedy szeląg krzyczy lub odzywki cię .
Zbiory Vamp
15

Na początku tej walki , Vamp ugnie do siebie. Powrót uprzejmości , podłączając go z pistoletu . Zauważysz do ran na Vamp od bitwy Fortune : jeden przez brzuch i jeden na czole . Ciężko trafić te dwa punkty , ale jeśli nie , to spowoduje to dwukrotnie szkody. Będziesz wiedzieć, kiedy już go nie uderzył , bo on uprawia głośno z bólu .
16

Potem będzie pływać w wodzie i rozpocząć jego wzór ataków . Pierwsza składa się z nim skacząc na chodzenie po górnej platformie . Kiedy zatrzymuje się , rzuci kilka noży na siebie , a potem jeden po. On następnie przejść do innej strony i powtórz to samo . Wtedy będzie skakać po raz trzeci i spin drugiej natomiast noży do rzucania na ciebie . Podczas tych ataków , można strzelać w niego z M4 , AKS – 74U , SOCOM lub granatnika kiedy on nie noży do rzucania .
17

Drugi atak polega na skoki na platformy i działa wprost na ty . Uderz go z granatnika , aby zatrzymać go na zimno . Można również uniknąć tego ataku przez ustawienie miny Claymore lub C4 , podczas gdy on jest pod wodą .
18

Vamp ostatni i najgorszy atak jest , kiedy na krótko zatrzymuje cię atakując swój cień. Nie można zwolnić lub przenieść się w tym stanie , a jeśli nie masz Claymores wymienione przez Ciebie, to prawdopodobnie będzie on uruchomić się i atakować . Aby uniknąć tego ataku , można wziąć się światła w pokoju, więc to, że nie rzucają cień .
19

Innym sposobem ataku wampira , gdy on jest na ogrodzenie jest do korzystania z jednego z twoich automatyczna broń strzelać do noży wbić je w dół , a następnie strzelać do niego . To jest bardzo trudne, ale przydatne dla gdy zabraknie amunicji do granatnika .
20

Będziesz walczyć Vamp ponownie, gdy bierze Emma zakładnika . Wszystko, co musisz zrobić, aby go pokonać jest korzystać z karabinu snajperskiego , użyć diazepamu i nie trafić Emma . To nie powinno trwać zbyt długo, aby zabrać go na zewnątrz. Po prostu zrób to , zanim Emma zdrowia zabraknie .
Szeląg
21

Jedynym sposobem na pokonanie szeląg jest mieczem . Upewnij się, że wiesz, jak go używać przed pójściem na wojnę . Atakowanie go składa się z uniku jego ataki , a następnie uderzając go . On huśtawka swoje miecze lub spróbuj kopnąć cię w dół . . Nie zapomnij użyć przycisku bloku (L1) , aby zablokować jego ataki mieczem
22

mackami szeląg mają dwa ataki : będą próbowali złapać cię i dusić cię lub będą strzelać pociskami na ciebie . Jeśli złapany przez macki , naciśnij wszystkie przyciski szybko uciec . Aby uniknąć pocisków , uciekaj od nich , ale również działać pod kątem kierunku Solidus . Pozwoli to , aby zbliżyć się do Solidus i go zaatakować . Jeśli skacze w powietrze , odejść od niego, bo on zejść z dużą kreską . Możesz go zaatakować po wrócił na ziemię .
23

Po zdrowie szeląg sięga połowy, będzie zrzucić swoje macki i przyjść na ciebie z pełną siłą . On smuga jeden do trzech razy na całym dachu , wstrzymać na chwilę , a potem przyjdą po ciebie . Każdym razem, gdy smugi , zostawia ślad ognia z tyłu. Jeśli się zapalić , roll na ziemi , aby umieścić go na zewnątrz.
24

Unikaj jego zarzuty , uruchamiając lub cartwheeling z drogi , a następnie zaatakować go . Kontynuuj ten proces aż go pokonać . Pamiętaj, że racja jest jedna w rogu dachu , aby podjąć . Imperium

Dodaj komentarz