Jak utworzyć gra RTS

gra strategiczna w czasie rzeczywistym, lub RTS gry , to komputer lub gry wideo umieszcza gracz w dowództwem armii wirtualnym , które muszą walczyć z innych armii . Jako dowódca gracz musi zbierać zasoby , decydują konkretne jednostki , które chce w jego armii i prowadzenia tych jednostek w ataku i obrony manewrów do wykonania wymagań zwycięstwa w grze. Projektowanie RTS gry prezentuje konkretne wyzwanie dla projektanta gry . Instrukcja
1

Pobierz silnik projektowania gier . Jest toprogram, który zapewnia niezbędne ramy dla opracowania grze RTS . Stratagus i Orts są silniki darmowe RTS .
2

Napisz na fabułę gry i z powrotem historia. Dać grze konkretnego ustawienia , takie jak czasy średniowiecza , dziś , w erze post-apokaliptycznym lub dalekiej przyszłości . Tworzenie wielu frakcji w grze i opisać sytuację konfliktu , jaka istnieje między nimi .
3

Tworzenie jednostek gry . Dokonać różnych jednostek , które spełniają różne możliwości w gry i walki , takich jak budownictwo , naprawy , rozpoznania , światła , ciężkiej walki walki , najazdy , strzelania , wsparcia z powietrza , artylerii przeciwlotniczej i superbroni . Przypisanie kosztów do tych jednostek zgodnie z ich przydatności . Każda gra RTS ma jakiś zasób lub waluty , który określa zdolność gracza do tworzenia nowych jednostek ; zdecydować, ile z tego zasobu lub waluciegracz musi wydać dla każdego typu urządzenia. Zaprojektuj swoje jednostki w taki sposób , że wszystkie jednostki konkretnej frakcji mają podobieństw wizualnych .
4

Tworzenie budynków . Przypisać konkretne zadania do każdego budynku , np. produkcji jednostkowej i badań .
5

Stworzenie drzewa technologii . Lay wszystkie technologii, urządzeń i budynków, które każdy może tworzyć frakcji w taki sposób, że te bardziej zaawansowane staną się dostępne dopiero po gracze zrobili konieczną budowę i stworzenie badania do nich.
6

Uruchom testy gry na prostym mapie . Wypracować jakieś błędy , które występują w grze.
7

Tworzenie map gry . Sprawdź, tereny , które rzucają wyzwanie graczy na różne sposoby . Stworzyć takie, które są symetryczne „Piast” , które dają te same sytuacje wyjściowe dla wszystkich graczy . Tworzenie innych , które dają asymetryczne pozycje wyjściowe , ewentualnie z kilku graczy na jednej stronie bitwy niż nainne .
8

Tworzenie kampanii dla jednego gracza . Zrób ciąg mapach , zamiast zatrudniania ogólnej sztucznej inteligencji , mają specyficzne sytuacje, któregracz musi się zmierzyć , w którym jej przeciwnicy komputerowi konkretne zadania do wykonywania . Na przykład, niektóre mapy kampanii mogą mieć wzmocnienia przyjechać w bitwie w niektórych momentach . Miejsce na mapie powoduje , że przyczyną zdarzenia występuje , gdy gracz przechodzi w niektórych miejscach albo realizuje pewne cele. Imperium

Dodaj komentarz