Jak stworzyć swój własny Atari Games

gry Atari to jedne z najstarszych gier na rynku gier wideo . Pierwotnie wydany w późnych latach 70-tych ,Atari 2600 trwała również w latach 80-tych . Wiele osób nadal projektować i wypuszczać nowe gry Atari rocznie. Strony internetowe , takie jak Atari Age pomóc promować i sprzedawać te gry . Projektując własny Atari gry zajmuje zrozumienie języka programowania , możliwość projektowania gry i jest w stanie zamienić kod do grywalna gra . Instrukcja
1

Wybierz gatunek gier do projektowania . Gatunki gier różnią się w zależności od celu gry. Pac-Man gry typu zaangażowania podmiotów jedzenia małe punkty podczas poruszania się po labiryncie i unikając wrogów . Wyścigi samochodowe gry trzeba utworów i przeciwników . Gry strzelanki potrzebują broni, różne poziomy i agresywnych wrogów .
2

Ucz się języka programowania 6502 . Jest tojęzyk kodowania , że programiści Atari używane do ich gry . Są tutoriale dla tego języka programowania w 6502.org .
3

pomocą edytora tekstu , takiego jak Microsoft Word lub Notepad do kodu gry. Nie będą mogli przetestować grę , dopóki nie kodowane całą grę . Nie martw się o to , dopóki nie skończysz . Zapisać gotowy plik jako ” filename.asm . ”
4

Pobierz DASM programu ze strony Atari 2600. Skopiować i wkleić kod do tego programu , aby przekształcić go w kodzie czytelnym . Plik zapisany będzieplik bin . Zapisz go jako ” filename.bin . ”
5

Pobierz emulatora Atari na stronie internetowejEmulator Zone. Emulatory symulować oryginalny środowisko gry z automatów do gier Atari 2600. Istnieje wiele różnych emulatory dostępne . Pobierz co najmniej trzy emulatory .
6

Odtwórz przetestować grę uruchamiając go we wszystkich emulatorów . Grać Testowanie gier pomoże znaleźć żadnych błędów kodowania można anulować. Jeśli znajdziesz jakiś błąd kodowania , otwórz plik tekstowy z kodem i znaleźć błąd. Edytować tekst i zmontować plik bin w DASM . Powtórz ten proces , aż wszystkie błędy zostały usunięte . Imperium

Dodaj komentarz