Jak grać w grę Magia kart

MagiaGathering & # x2122 ; jestskomplikowana gra, która jest grana przez dwie lub więcej osób , zwykle nie więcej niż osiem . Jest to dość proste , aby dowiedzieć się , jak grać , ale ze względu na nieskończone kombinacje i strategii , które można stosować kart , może trwać wiele lat do opanowania . Każdy gracz musi mieć swoją własną talię , który składa się z co najmniej 60 kart, a sposób, aby zachować wynik. Twoja talia będzie zawierać stworzeń, czarów i many (ziemne) karty , które będą potrzebne do gry . Karty lądowe są wykorzystywane do ” zapłaty ” za czary , które rzucasz . Każda karta w grze podczas swojej tury jest nazywany spell.Things będzie potrzebne
One 60 magicznej karty Deck Obrazów papier i ołówek lub długopis

Pokaż więcej instrukcji gry zaczynające grę

1

Ustalić , kto będzie pierwszy. Gracz, który zdecyduje się iść pierwszy pominie jego pierwszy etap losowania . Każdy gracz zaczyna z 20 punktami .
2

Każdy gracz tasuje swoją talię i umieszcza ją na stole przed nim . Staje się ” biblioteka „. Gracza Jak karty są używane w grze lub są odrzucane , pójdą na stos kart odrzuconych nazwie” cmentarz „. Wszystkie karty w grze ( na płycie ) mówi się, że ” na polu bitwy „.
3

Każdy gracz losuje siedem kart z wierzchu swojej bibliotece . Jeśligracz nie lubi karty jakie wydała , może zdecydować się na ” Mulligan ” ręce. Mulligan ,gracz tasuje rękę z powrotem do talii, a następnie zwraca jeden mniej kartę . Na przykład, jeśligracz bierze Mulligan , on może tylko wyciągnąć sześć kart . Jeśli on ma inną Mulligan , może tylko wyciągnąć pięć kart i tak dalej . Tylko Mulligan naprawdę złe strony . Jednym z powodów,gracz może wybrać do Mulligan rękę jest , gdyby nie wyciągnąć many . Mana jest karty gruntów w grze. Dostępnych jest pięć kolorów many i nie jest też bezbarwny mana . Są one używane jako „energii” , aby przywołać inne czary w talii . Aby grać w karty z ręki ,zawodnik musi mieć wystarczająco dużo many na pokładzie , aby zapłacić za zaklęcia . Każdy gracz może zagrać jedną kartę many każdej turze z jego ręki .
The Turn
4

” wyzwolić ” wszelkich gwintowanych kart , pierwszy etap obrotu. Podczas korzystania z many lub atak istot podczas swojej tury , stają się wykorzystany do wyzwolić fazie swojej następnej tury . Postukał istota nie może blokować ipostukał mana nie może być ponownie użyty do czasu to niewykorzystany. Aby pokazać , że karty są na podsłuchu, są obrócone bokiem na pokładzie .
5

Narysuj jedną kartę z biblioteki w fazie rozciągania i dodać go do swojej strony . Podczas pierwszej rundy gry , każdy gracz (z wyjątkiem gracza, który stał pierwszy ) powinien mieć osiem kart w ręku . Podczas pierwszej tury ,pierwszy gracz pomija jej fazy rysowania .
6

Zdecyduj, czy zagrać kartę ziemi podczas głównej fazy . Stwór , czary , płatki , artefaktów lub Enchantment czary są odtwarzane w czasie tej części kolei . Stworzenia , które są odtwarzane znosić ” wzywanie choroby ” na jeden obrót . Aktywowane umiejętności nie może być używany i nie może atakować ( chyba, że ​​posiadają zdolność ” pośpiech ” ) podczas turnie są odtwarzane. Wiele czarów , w tym czarów stworzenie, kosztować więcej niż jedną manę do odegrania. W związku z tym , pierwsze kilka obrotów z każdej gry jest magic gry na mana spędził , potrzebujesz później w grze .
7

Pamiętaj reguły fazy walki , który jest podzielony na trzy etapy. Gracz , którego tura jest oświadcza które stwory atakują . Następniegracz, który jest atakowany może wybrać blokery ( stworzeń , które są w grze) do blokowania atakujące stwory . Wreszcie ocenia szkody walki . Jeśliatakujący stwór został zablokowany ,blokowanie odbywa się istota uszkodzenia . Jeśliidzie atakują istota odblokowaniugraczy bierze szkody w postaci utraty punktów życia.
8

Należy uważać podczas drugiej fazy głównej, który jest taki sam jak pierwszy głównej fazie przełomu . Jeślizawodnik grał już kartę gruntów w pierwszej fazie głównej , nie może grać w inny. Faza końcowa jest” czyszczenie ” krok, który pojawia się po drugiej fazy głównej . Wszelkie uszkodzenia , które zostały zrobione na blokowanie rozpuszcza stworzeniu ( odchodzi ) , a następny gracz rozpoczyna swoją turę w fazie wyzwolić .

Dodaj komentarz